וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת CES: אאודי מכריזה על טאבלט אנדרואיד לרכב

צחי הופמן, לאס וגאס

8.1.2014 / 18:10

שברולט ואאודי הציגו בתערכות האלקטרוניקה בלאס וגאס רכבים עם חיבור סלולרי מהיר מדור 4

בחברת רכבי היוקרה אאודי עובדים במרץ על שיתופי פעולה עם גוגל שיהפכו את המכוניות הבאות שלה למחוברות יותר לרשת. "המכונית של העתיד היא חלק מעולם המובייל והיא צריכה להיות מחוברת לרשת", אומרים באאודי.

באאודי הודיעו בתערכות האלקטרוניקה CES על טאבלט חדש מבוסס אנדרואיד עם מסך מגע בגודל 10 אינץ'. הטאבלט שיהיה יחידה נפרדת ברכב ישמש את הנוסעים ולאו דווקא את הנהג בצורה ישירה. הטאבלט מאפשר גישה לנגן המוזיקה, האפליקציות ותוכנת הניווט של הרכב. הנוסע יכול להעביר שירים או לשלוח פקודת ניווט חדשה, שתופיע ישר במסך הנהג. באותו זמן על-גבי הטאבלט תופיע תצוגה הניווט, כולל מידע על מהירות הרכב. מעבר לזה, ניתן להוציא את המכשיר מהרכב ולהשתמש בו כטאבלט לכל דבר עם התקנת אפליקציות מחנות Play של גוגל. אאודי לא ציינה מחיר או מועד השקה לטאבלט.

אאודי גם הודיעה שהיא תאפשר בעתיד חיבור של סמארטפונים מבוססי אנדרואיד לרכבים שלה, כך שהנהג יוכל להאזין למוזיקה, לקבל חיווי על השירים ועל אפליקציות נוספות על מסך הרכב. באאודי אומרים שהסיבה שבחרו לשלב את גוגל ברכב שלהם ולא את אפל, היא שליותר מ-80% ממשתמשי הסמארטפונים יש מכשירי אנדרואיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלט QUE לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דור 4 ברכב

אאודי גם הודיעה שמערכת המדיה שלה – קונקט תגיע בדגמים מסוימים עם תמיכה בתקשורת סלולרית מדור 4 בטכנולוגיית LTE. בזכות התקשורת המהירה, אאודי החלה בפיילוט אשר מאפשר לרכבים לזהות את מצב הרמזורים בכבישים. המערכת מציגה לנהג בלוח המכוונים, באיזו מהירות עליו לנסוע בכדי לעבור כל הזמן באור ירוק, כאשר הנהג עוצר ברמזור, המערכת מודיעה כמה זמן נשאר עד שהאור האדום יתחלף לירוק.

חברת שברולט הציגה את מערכת Connected By OnStar המציעה גם היא תמיכה סלולרית בדור 4. המערכת מאפשרת לעד 7 גאדג'טים להתחבר אליה ולגלוש באמצעותה באינטרנט. שברולט תציע את המערכת בשיתוף ספקית הסלולר AT&T בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully