וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז ויגודמן מונה למנכ"ל טבע

שירי חביב ולדהורן

9.1.2014 / 9:12

ארז ויגודמן מונה לנשיא ומנכ"ל טבע. החברה הודיעה היום על מינויו החל מ-11 בפברואר 2014

ארז ויגודמן. שרון בוקוב
יחך בתפקידו ב-11 בפברואר 2014. ארז ויגודמן/שרון בוקוב

כפי שנחשף ב"גלובס": ארז ויגודמן מונה לנשיא ומנכ"ל טבע. החברה הודיעה היום על מינויו החל מ-11 בפברואר 2014. ויגודמן מחליף את המנכ"ל הזמני אייל דשא שיחזור לתפקיד סמנכ"ל הכספים של טבע.

המנכ"ל הקודם, ד"ר ג'רמי לוין, הודח על-ידי הדירקטוריון בסוף אוקטובר על רקע חילוקי דעות קשים בנוגע ליישום האסטרטגיה בחברה. מן הסתם, כדי להיכנס לתפקיד המנכ"ל בטבע, ויגודמן התפטר מתפקיד מנכ"ל מכתשים אגן.

ד"ר פיליפ פרוסט, יו"ר החברה, אמר כי "אני רוצה לברך את ארז על מינויו למנכ"ל טבע. לארז, המכהן כחבר דירקטוריון טבע משנת 2009, הבנה עמוקה של החברה ושל התעשייה בה היא פועלת, באופן הממצב אותו בעמדה חזקה להתחיל את עבודתו בתנופה ולייצר ערך לבעלי המניות. אני רוצה להודות לאייל על שהוביל את החברה בתקופה חשובה זו, ועל התמקדותו בהוצאה לפועל של האסטרטגיה שלנו. אני גם רוצה להודות לכל חברי הדירקטוריון אשר הקדישו מזמנם במרץ לטובת הליך איתור אינטנסיבי זה".

ויגודמן אמר: "זהו כבוד גדול עבורי להתמנות לנשיא ומנכ"ל טבע, חברה חלוצה בתעשיית התרופות. אני שמח לעבוד עם צוות ההנהלה ועובדי טבע כדי להמשיך ולבנות על המסורת האדירה של החברה, כדי לחזק את עמדתנו המובילה בעולם וכדי למצות עד תום את הפוטנציאל הגדול של החברה לספק תרופות ופתרונות למטופלים ברחבי העולם. אני מבין את האתגרים העומדים בפני טבע ואני בטוח שיחד עם צוות ההנהלה נוכל להתמודד עם אתגרים אלו ולעמוד במחויבות שלנו להשיא ערך לבעלי המניות על ידי הרחבת עסקי החברה והשגת צמיחה ארוכת טווח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully