וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון נטוורקס הישראלית השלימה גיוס ענק של 24 מיליון דולר מפיטנגו, אורום ו-JVP

בעז בבאי

20.8.2002 / 15:55

בגיוס השתתפו גם קרן הון סיכון הבריטית אלוין קפיטל פרטנרס ואלטה ברקלי; חברת הסטארט אפ מפתחת שבבים לפלטפורמות תקשורת



חברת הסטארט אפ הישראלית דיון נטוורקס, המפתחת שבבים לפלטפורמות תקשורת, השלימה גיוס ענק של 24 מיליון דולר. קרנות הון סיכון הישראלית פיטנגו, ג'רוזלם ונצ'רס פרטנרס (JVP) ואורום-SBC ונצ'רס הובילו את הגיוס. בגיוס השתתפו גם קרן הון סיכון הבריטית אלוין קפיטל פרטנרס ואלטה ברקלי.



דיון נטוורקס הוקמה על ידי אייל דגן, הנחשב למומחה בתחום פיתוח הנתבים לרשתות תקשורת. דגן הקים ב-1998 את שרלוט ווב יחד עם אילן שמעוני, לשעבר בכיר ב-3com ישראל, ואלי שטיין, ובגיבוי פיננסי אל חברת MRV האמריקאית.



הרחבה תובא בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully