חברת הסטארט אפ הישראלית דיון נטוורקס, המפתחת שבבים לפלטפורמות תקשורת, השלימה גיוס ענק של 24 מיליון דולר. קרנות הון סיכון הישראלית פיטנגו, ג'רוזלם ונצ'רס פרטנרס (JVP) ואורום-SBC ונצ'רס הובילו את הגיוס. בגיוס השתתפו גם קרן הון סיכון הבריטית אלוין קפיטל פרטנרס ואלטה ברקלי.
דיון נטוורקס הוקמה על ידי אייל דגן, הנחשב למומחה בתחום פיתוח הנתבים לרשתות תקשורת. דגן הקים ב-1998 את שרלוט ווב יחד עם אילן שמעוני, לשעבר בכיר ב-3com ישראל, ואלי שטיין, ובגיבוי פיננסי אל חברת MRV האמריקאית.
הרחבה תובא בהמשך.
דיון נטוורקס הישראלית השלימה גיוס ענק של 24 מיליון דולר מפיטנגו, אורום ו-JVP
בעז בבאי
20.8.2002 / 15:55
