וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי שירות התעסוקה פותחים בעיצומים

12.1.2014 / 16:24

ההסתדרות: "ההחלטה על העיצומים התקבלה הבוקר על רקע צעדיה החד-צדדיים של הנהלת שירות התעסוקה בעניין הפעלת תכנית 'מעגלי התעסוקה' החל מ-15 בינואר"

לשכת התעסוקה. תמר מצפי, גלובס
"זה צעד נוסף של האוצר והנהלת השרות שרוצה לסגור את השירות"/גלובס, תמר מצפי

עובדי שירות התעסוקה פותחים מחר (ב') בעיצומים בשל תוכנית "מעגלי התעסוקה" - לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן מענה טלפוני בכל לשכות התעסוקה בארץ.

"ההחלטה על העיצומים התקבלה הבוקר על רקע צעדיה החד-צדדיים של הנהלת שירות התעסוקה בעניין הפעלת תכנית 'מעגלי התעסוקה' החל מ-15 בינואר", נמסר מההסתדרות. "העובדים מוחים על כך שהפעלת התכנית מתקדמת מבלי שהושגו סיכומים והבנות עם העובדים ועם הסתדרות עובדי המדינה".

ממזכירות הוועד הארצי נמסר כי "זה צעד נוסף של האוצר והנהלת השרות שרוצה לסגור את השירות. התוכנית הזאת היא הפרטה בפועל של שירות התעסוקה והפקרה מוחלטת של ציבור דורשי העבודה. המשמעות היא שהאוכלוסייה הכי חלשה תישאר ללא קצבאות.

"אין בתוכנית הזאת שום בשורה, זה מחזור של תוכנית ויסקונסין והיא תספק תעסוקה אך ורק לגורמים פרטיים שפועלים למטרת רווח ולא למען דורשי העבודה. לנוכח ההתנגדויות מצדם של כלל הגורמים, לרבות כנסת ישראל, מנסים כעת להכניס את התוכנית האיומה הזאת בדלת האחורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully