וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוחי דנקנר לא מוותר: יגיש "נייר בקשה עוצמתי"

יוסי ניסן

22.1.2014 / 9:08

דנקנר יגיש היום לביהמ"ש בקשה לבטל את החלטת השופט אורנשטיין להעברת השליטה באי.די.בי למוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין, ולקיים דיון חוזר בביהמ"ש

נוחי דנקנר בהכרעת בית המשפט בעניין איי די בי, ינואר 2013. נמרוד סונדרס
"מידע חדש בעל ערך רב לציבור". נוחי דנקנר/נמרוד סונדרס

נוחי דנקנר מסרב לקבל את ההחלטה של השופט איתן אורנשטיין מביהמ"ש המחוזי בת"א להעברת השליטה באי.די.בי לאנשי העסקים מוטי בן משה ואדוארדו אלשטיין. דנקנר יגיש היום (ד') בקשה לבית המשפט המחוזי לקיים דיון חוזר בנושא ולבטל את ההחלטה של אורנשטיין.

מקור המקורב לדנקנר מסר ל"גלובס" כי הבקשה שתוגש תהיה "נייר עוצמתי עם מידע חדש בעל ערך רב לציבור". בסביבתו של דנקנר מסרו כי יוצג מידע חדש על הבעלים החדשים של אי.די.בי בן משה.

השופט אורנשטיין נתן גושפנקא להעברת השליטה באי.די.בי ב-5 בינואר, ואישרר סופית את החלטתו משבועיים קודם לכן - להעביר את השליטה בקונצרן מידי נוחי דנקנר, כפי שביקשו מחזיקי האג"ח של החברה.

אורנשטיין הפקיד את החברה בידי בן משה ואלשטיין, וביקש מהם "תהיו זהירים. לא מדובר רק בכסף שלכם, זה כספי ציבור שמונחים פה על הכף, רובצת עליכם אחריות כבדה. אם יש לכם בעיות, תפנו לבית המשפט, ושיהיה לכם בהצלחה".

דנקנר שמע את דבריו של אורנשטיין בפנים חתומות. בסיום הדיון מוקף בבני משפחה וביועציו הקרובים, מיהר לצאת מבית המשפט. לתקשורת אמר: "התחושה שלי לא טובה, הצדק לא יצא לאור".

כזכור, עד להחלטתו הסופית של אורנשטיין דנקנר ניסה פעמים רבות להטיל דופי במקורות המימון של בן משה, בין השאר ע"י משרד החקירות ברלב שהוציא דוח מפורט ביוזמת דנקנר. כל אלה, כאמור, לא גרמו לאורנשטיין לשנות את החלטתו והוא העביר את השליטה לבן משה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully