וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית יאהו מריסה מאייר תגיע לישראל ביולי

נדב נוימן

22.1.2014 / 20:36

בפגישה שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מאייר אמר נתניהו: "אני רוצה שתגדילו את הנוכחות שלכם בישראל. אנחנו רוצים להגדיל השותפות איתכם"

מנכ"לית יאהו, מריסה מאייר, צגיע לביקור בישראל בחודש יולי הקרוב. את הדברים אמרה מאייר לראש הממשלה בנימין נתניהו, בפגישה שקיימו השניים היום (ד') בפורום הכלכלי העולמי בדאבוס.

נתניהו אמר למאייר כי "אם פעם מעצמות היו נמדדות בשטח, היום הן נמדדות במשתמשים ייחודיים", והציג בפניה את יתרונות ההשקעה בטכנולוגיה ישראלית ועל מובילות טכנולוגיות הסייבר.

בפגישה שאל נתניהו מה הוא יכול לעשות כדי להגדיל השקעות יאהו בישראל. "אני רוצה שתגדילו את הנוכחות שלכם בישראל. אנחנו רוצים להגדיל השותפות איתכם", אמר נתניהו. מאייר אמרה כי היא צפויה לבקר בישראל בחודש יולי הקרוב.

מאייר אמרה היום בדאבוס כי "שנת 2014 מעניינת כי היא תהיה שנת מפנה, כשמסתכלים על המובייל ועל דברים אחרים. הכל מסתכם באפליקציות, זה לא רק איך שמתקשרים אחד עם השני אלא קורים דברים מהותיים. יותר מ-1.5 מיליון איש שכרו אנשים זרים לעשות עבורם עבודות פשוטות דרך האינטרנט, אנשים מרשים לזרים לשכור את המכוניות שלהם ואפילו את הדירות שלהם ב-AIRBNB. זו כלכלת השיתוף והשגנו אותה באמצעות המובייל והאינטרנט. זה משהו שלא קרה לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully