וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצוגת האביב-קיץ של רנואר תשודר בוואלה!

גולשי וואלה! יזכו לצפות בתצוגה בשידור חי, בנוסף להצצה אל מאחורי הקלעים של התצוגה ואל השטיח האדום. בנוסף תסקור וואלה! אופנה את הקולקציות השונות של הקיץ

וואלה! ומותג האופנה רנואר, מזמינים את הגולשים לשורות הראשונות בתצוגת האופנה לאביב קיץ 2014 שתועבר באתר בשידור חי. את התצוגה תפתח הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן לצד 70 דוגמנים ודוגמניות מהמובילים בארץ.

תצוגת הקיץ שתתקיים בתאריך ה-03.02.14 בשעה 10:00, בביתן 1 בגני התערוכה, תועבר בשידור חי בעמוד הראשי בוואלה! בפלטפורמה המאפשרת צפייה ישירה כערוץ טלוויזיה אינטרנטי. בנוסף יקבלו גולשי וואלה! הצצה וסיקור מהשטיח האדום טרום התצוגה. את התצוגה ינחו בשידור חי כתב וואלה! סלבס אדם סרור ואורחים נוספים ביניהם אמירה בוזגלו, הסטייליסטית ליאת אשורי והמנחה ג'ייסון דנינו הולט.

ואת התצוגה עצמה יקדימו 2 תוכניות מיוחדות מאולפן וואלה! אשר יסקרו את הקולקציות שהוצגו במסגרת שבועות האופנה בעולם לאביב קיץ 2014. במסגרת התוכניות יזכו גם הגולשים להצצה מאחורי הקלעים בתהליך הכנת קולקציית הקיץ של רנואר, לוחות ההשראה, הצבעוניות, הדגמים שיבלטו והטרנדים המרכזיים שילוו את המותג העונה.

את התוכניות המיוחדות באולפן וואלה! תנחה אפרת אברמוב ויתארחו בהן אושיות אופנה וסטייל דוגמת מנהל הקריאייטיב של קבוצת "רנואר", רון קאהן (רונקו), הסטייליסטית הראשית של "רנואר" ליטל מעוז, מעצבת הנעליים ובעלת המותג "קאפל אוף", שלי סתת, המאפרת ורד ספיבק ועוד.

התוכנית ישודרו בתאריכים 28.01 ו-30.01 בוואלה! אופנה.

  • עוד באותו נושא:
  • רנואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully