מניות רדיו-שק (סימול RSH) צוללות ב-24% עם פתיחת המסחר, לאחר שקמעונאית מוצרי האלקטרוניקה הבייתיים פירסמה אזהרת רווח חמורה לרבעון השלישי.
החברה מסרה כי היא צופה לרשום רווח של 23-26 סנט למניה - ירידה של כ-10 סנט לעומת התחזית הקודמת. החברה מסבירה את הירידה החדה במכירות במהלך חודש אוגוסט. "מכירותינו נחלשו בפתאומיות בחודש אוגוסט, ועל אף צעדים פרסומיים לא הצלחנו למנוע את הירידה בביקוש", אמר מנכ"ל החברה לאונרד רוברטס.
שבועיים של עליות שערים במחיר המניה התפוגגו בעוד המניה מאבדת 5.25 דולרים לרמה של 23.70 דולר למניה. כמו כן, ביטלה החברה את שיחת הוועידה לאנליסטים, אשר תוכננה ל-22-23 באוגוסט.
מנית רדיו-שק צוללת ב-24% בפתיחת המסחר לאחר שפירסמה היום אזהרת רווח חמורה
רונן סרברניק
21.8.2002 / 17:52
