וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנית רדיו-שק צוללת ב-24% בפתיחת המסחר לאחר שפירסמה היום אזהרת רווח חמורה

רונן סרברניק

21.8.2002 / 17:52

החברה פירסמה אזהרת רווח בשל ירידה חדה במכירותיה בחודש אוגוסט; ביטלה שיחת ועידה עם אנליסטים שתוכננה למחר



מניות רדיו-שק (סימול RSH) צוללות ב-24% עם פתיחת המסחר, לאחר שקמעונאית מוצרי האלקטרוניקה הבייתיים פירסמה אזהרת רווח חמורה לרבעון השלישי.



החברה מסרה כי היא צופה לרשום רווח של 23-26 סנט למניה - ירידה של כ-10 סנט לעומת התחזית הקודמת. החברה מסבירה את הירידה החדה במכירות במהלך חודש אוגוסט. "מכירותינו נחלשו בפתאומיות בחודש אוגוסט, ועל אף צעדים פרסומיים לא הצלחנו למנוע את הירידה בביקוש", אמר מנכ"ל החברה לאונרד רוברטס.



שבועיים של עליות שערים במחיר המניה התפוגגו בעוד המניה מאבדת 5.25 דולרים לרמה של 23.70 דולר למניה. כמו כן, ביטלה החברה את שיחת הוועידה לאנליסטים, אשר תוכננה ל-22-23 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully