וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט "נפגשים 2014" של מזרחי-טפחות יושק מחר

27.1.2014 / 21:28

במסגרת הפרוייקט יוכל הציבור הרחב להגיע לסניפים בשכונה ולהאזין להרצאות בשלל נושאים שחשובים לכל אחד מאיתנו. הפרויקט פתוח לכלל הציבור ולא רק לקוחות הבנק

בנק מזרחי טפחות ישיק מחר (שלישי) את פרויקט "נפגשים 2014" במסגרתו יוכל הציבור הרחב להגיע לסניף הקרוב למקום מגוריו ולהינות משלל הרצאות בנושאים מגוונים - מכיצד לחסוך נכון, עבור בהרצאות על אוכל ותזונה ועד להפרעות קשב והורות. ההרצאות פתוחות לקהל הרחב ולא רק ללקוחות הבנק כשהשקת הפרויקט תתקיים בסניף החשמונאים בתל אביב. בשעה 19:00.

בין היתר, ירצו בפרויקט הפסיכואנליטיקן פרופ' יורם יובל על הבדלים בין גברים ונשים, יאיר ניצני יספר על ההצךלחה בפריים-טיים, גורו ההורות מיכל דליות תרצה על ההורה המודרני, אורלי וילנאי וגיא מרוז יסבירו על שיוניים חברתיים, הסטייליסטית סנדרה רינגלר תסביר כיצד הלבוש תורם להצלחה ובן זוגה שגב משה ידבר על אוכל כדרך חיים.

באירוע ההשקה ישתתף מנכ"ל הבנק, אלדד פרשר ואברי גלעד ירצה על נושא התרומה לקהילה. "לנו במזרחי-טפחות חשוב להדק עמכם את הקשר ולהפוך את השכונה בה אתם גרים לחלק בלתי נפרד מהסניף", נמסר מהבנק, "אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לפעילויות מהנות, הרצאות מעשירות וחוויות בסניף השכונתי שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully