וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סטארט-אפ נכשל: דוב מורן סוגר את KeyView

צחי הופמן

28.1.2014 / 12:18

היזם הסדרתי השקיע בחברה כ-2 מיליון דולר, והשיק את המקלדת עם יחסי ציבור רבים. מורן ל"גלובס": "היו פידבקים של אנשים שהמוצר הציל את חייהם, אבל לא הייתי מבסוט ממנו"

לפני כמעט שנה וחצי השיק היזם הסדרתי דב מורן סטארט אפ חדש בשם KeyView שהציע מקלדת בשם SmartType, הכוללת מסך צבעוני. מורן הפגין בטחון בזמנו בהצלחת המוצר והשיק אותו עם יחסי ציבור מקומיים בארץ, אבל המקלדת לא זכתה לביקורות אהודות בתקשורת ומורן מספר ל"גלובס" שהחברה הצעירה כבר נסגרה.

מורן השקיע כ-2 מיליון דולר ב-KeyView אשר הוקמה ב-2010 והעסיקה 9 עובדים. מורן שימש כיו"ר מועצת המנהלים.

"אלפי אנשים בעולם קנו את המוצר. היו פידבקים של אנשים שהמוצר הציל את חייהם, אבל לא הייתי מבסוט ממנו כפי שהוא היה", אומר מורן ל"גלובס". "ומעבר לכך הגעתי למסקנה ששוק הדסקטופ (מחשבים נייחים - צ.ה) הביתי יעלם תוך מספר מועט של שנים. במקום להיכנס לפיתוח מוצר חדש החלטתי לסגור. לפעמים צריך לדעת להגיד די".

המקלדת שמחירה עמד על כ-400 שקל הגיעה עם מסך שממוקם בחלק העליון שלה, אשר נראה בטווח הראייה בזמן שמסתכלים על האותיות, ומאפשר לראות את ההקלדה בזמן אמת ולהימנע משגיאות בשינויי השפה או מטעויות כתיב, למי שלא יודע להקליד בצורה עיוורת. מלבד זה, המסך הצבעוני הציג כותרות של מיילים חדשים, שעה ומזג האוויר.

ראיון מורחב עם דב מורן - הערב בעיתון "גלובס"

  • עוד באותו נושא:
  • דב מורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully