וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקידוח של "רציו" יקום לתחייה?

הלל קורן

2.2.2014 / 9:35

רציו לא ציינה מול אילו גורמים ברישיונות היא מנהלת את המו"מ, ומדגישה כי "במועד הדיווח אין כל וודאות אם ומתי המשא ומתן ישתכלל לכלל הסכם מחייב ומה יהיו תנאיו ו/או המבנה הסופי של העסקה"

רציו, השותפה ב-15% בזכויות בתגלית "לוויתן" טרם עסקת וודסייד, דיווחה הבוקר (א') לבורסה כי היא מצויה במו"מ ראשוני עם חלק מהשותפים ברישיונות "מירה" ו"שרה" על מנת להצטרף כשותפה בהם.

רציו לא ציינה מול אילו גורמים ברישיונות היא מנהלת את המו"מ, ומדגישה כי "במועד הדיווח אין כל וודאות אם ומתי המשא ומתן ישתכלל לכלל הסכם מחייב ומה יהיו תנאיו ו/או המבנה הסופי של העסקה". השותפות הבולטות ברישיונות "מירה" ו"שרה" הן הכשרה אנרגיה שבשליטת עופר נמרודי ומודיעין שבשליטת צחי סולטן.

נזכיר כי בתחילת ספטמבר 2012 הכריזו השותפות ב"מירה" על כישלון הקידוח למטרת הגז לאחר ש"לא נתגלו סימני גז משמעותיים" בשכבת המטרה. בסוף אוקטובר אותה שנה דווח גם על כישלון בקידוח למטרת הגז ב"שרה".

נציין כי לאחר כישלון הקידוחים ב"מירה" ו"שרה", דיווחו השותפים ברישיונות כי קיבלו דוח מאת NSAI, החברה שהעריכה בעבר את רזרבות המשאבים ברישיונות. בהודעה לבורסה ציינו השותפים כי NSAI סקרה את תוצאות הקידוחים וציינה כי משאבי הגז הפרוספקטיביים ברישיון "שרה" ומשאבי הנפט הפרוספקטיביים ברישיונות "מירה" ו"שרה" נותרות ללא שינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully