וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על חושפת את לוח הטיסות שלה לקיץ הקרוב

ספיר פרץ

10.2.2014 / 12:32

לוח הטיסות החדש שיחל בסוף חודש מארס וימשך עד ה-25 באוקטובר צפוי להיות התחרותי ביותר שידעה אל על זה שנים. באפריל יחל לפעול גם מותג הלואו קוסט החדש של החברה UP

קיץ תחרותי: אל על פרסמה הבוקר (ב') את לוח טיסות הקיץ שלה המשקף גידול של 15% במספר הטיסות/מושבים בהשוואה לקיץ אשתקד.

לוח הטיסות החדש שיחל בסוף חודש מארס וימשך עד ה-25 באוקטובר צפוי להיות התחרותי ביותר שידעה אל על זה שנים, וזאת על רקע התחרות הגוברת מול חברות הלואו קוסט. מדובר בלוח שיכלול הוספת טיסות בעיקר ליעדים מובילים במערב אירופה ובשעות יציאה חדשות. כך, למשל, אל על תוסיף בתקופה האמורה 10 טיסות שבועיות ללונדון בהשוואה ללוח טיסות הקיץ אשתקד, 5 טיסות שבועיות לפריז, 3 טיסות שבועיות למינכן, 3 לרומא, שתי טיסות שבועיות למילאנו וטיסה שבועית אחת לברצלונה.

לדברי מיקי שטרסבורגר, מנהל תחום לוח זמנים ורשת נתיבים באל על, "לוח הזמנים של קיץ 2014 הינו בבחינת אבן דרך בתולדותיה של אל על. בזכות קליטתם של המטוסינו החדשים, החברה צפויה להגדיל היצע טיסותיה בשיעור שיא של 15% למול העונה הקודמת, אשר היוותה בעצמה עונת שיא בפעילות. בתכנון לוח הזמנים הושם דגש מרכזי לצרכים השונים של קהל לקוחותינו תוך מתן מענה מקסימאלי במטרה להבטיח את בחירתה של אל על כחלופה הראשונה והמועדפת בטיסות לחו"ל.

"אנו מתגברים מהותית חלק ניכר מיעדינו באמצעות הוספת טיסות בשעות ובימים המועדפים, משפרים את שעות הפעילות של חלק מטיסותינו הקיימות ומשקיעים בשיפור חווית הטיסה הכוללת. לאל על היצע הנתיבים הישירים הגדול מישראל, החברה פוקדת באופן סדיר כ 36 נמלי תעופה ברחבי תבל".

יצוין כי החל מחודש אפריל הקרוב תחל אל על בהפעלת מותג הלואו קוסט שלה Up. תחת מותג זה תפעיל החברה טיסות לואו קוסט לחמישה יעדים: קייב, לרנקה, בודפשט, ברלין ופראג במטוסי 737-800 הממותגים up.

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully