וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית וייבר נמכרה עבור 900 מיליון דולר

הלל קורן

14.2.2014 / 8:18

חברת האינטרנט היפנית Rakuten רכשה את אפליקציית השיחות, שמנוהלת על ידי קבוצת ישראלים. האפליקציה מאפשרת שיחות אינטרנטיות בחינם, ויש לה מעל 200 מיליון משתמשים

וייבר לוגו. צילום: יחצ, גלובס
מעל 200 מיליון משתמשים ב-193 מדינות/גלובס, צילום: יחצ

אפליקציית השיחות וייבר נמכרת תמורת 900 מיליון דולר לחברה היפנית Rakuten, אחת מחברות שירותי האינטרנט המובילות בעולם. כך הודיעה הבוקר (ו') החברה היפנית.
ב-Rakuten הסבירו כי רכישת וויבר מצטרפת לרכישת Kobo, Wuaki.TV ו-Viki, וזאת על מנת להאיץ את האסטרטגיה שלה להיכנס לעולמות ה-VoIP.

וייבר רשומה בקפריסין ובלאס-וגאס ולא בישראל אך היא מנוהלת ע"י הישראלי טלמון מרקו ושותפיו - איגור מגזיניק, סאני מרואלי ועופר סמוכה. בנוסף החברה מפעילה מרכז פיתוח קטן בישראל המעסיק כמה עשרות עובדים.

האפליקציה מאפשרת שיחות אינטרנטיות בחינם ובחודשים האחרונים הגיעה גם למחשבים האישיים במערכות הפעלה חלונות או מקינטוש. האפליקציה גם משמשת לניהול שיחות טקסט במסרים מיידים בין משתמשיה. וייבר מזהה את המכשיר בו המשתמש משוחח, כך שהודעות לא יופיעו בכל המכשירים בהם האפליקציה מותקנת.

מאגר המשתמשים של וייבר מגיע כבר ליותר מ-200 מיליון ב-193 מדינות, כאשר ניתן להוריד את האפליקציה למכשירי אייפון, אנדרואיד, ווינדוס פון, בלקברי וסימביאן.

  • עוד באותו נושא:
  • וייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully