וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצל עוזר מנכ"ל הוט פורש מתפקידו

גד פרץ

18.2.2014 / 9:33

אחרי כשש שנים עוזב עוזר את תפקידו ויוחלף על ידי אילן צחי, כיום מנכ"ל הוט מובייל. רק בחודש שעבר אושרה חבילת התגמול לעוזר, לפיה הוא ישתכר עד 6.813 מיליון בשנה

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת הוט, עוזב את תפקידו ועובר לכהן כיו"ר הקבוצה. עוזר החל לכהן כמנכ"ל בדצמבר 2008. אילן צחי, מנכ"ל הוט מובייל, יחליפו בתפקיד החל מ-1 במארס.

"זו הייתה זכות גדולה לנהל את הוט בשנים המעצבות של החברה, אשר בהן נהפכה לקבוצה המאתגרת את השווקים בהן היא פועלת ואשר הרחיבה את פעילותה לכלל תחומי התקשורת", מסר עוזר. "הוט עברה בחמש השנים האחרונות שינוי מקצה לקצה והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי. מעט מנכ"לים זכו לחרוש ולנטוע, וגם לקצור את הפירות, כפי שנפל בחלקי.

"אני מפנה היום את תפקיד המנכ"ל, כשהחברה בפריחה ובמומנטום עסקי ושיווקי חזקים, וכשהיא ערוכה לכל תחרות עתידית. אני מפקיד את החברה בידיו האמונות של אילן צחי, שהוכיח את יכולותיו בתפקידים קודמים בקבוצה, קודם כסמנכ"ל שירות ומכירות של החברה, ולאחר מכן כמנכ"ל הוט מובייל, כאשר תוך זמן קצר ייצב את החברה והביא אותה להישגים נאים".

עלות שכר הרצל עוזר. גלובס
עלות שכר הרצל עוזר/גלובס

פטריק דרהי הוסיף כי "עוזר הוא מהמנכ"לים המוכשרים והמנוסים במשק הישראלי. הוא לקח משימה מורכבת של ניהול החברה בשוק מאתגר, והוביל אותה בהצלחה רבה להישגים חסרי תקדים. לאחר 5 שנות כהונה אינטנסיביות בתפקיד המנכ"ל, ביקש עוזר להתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה. בנוסף לזאת, ביקשתי מהרצל לעסוק גם בפיתוח העסקי של אלטיס, ואני מאמין שגם בפעילות חשובה זו, הוא יתרום מניסיונו ומכישוריו".

כאמור, עוזר מכהן בתפקיד המנכ"ל כבר 5 שנים, ולאור השינויים בקבוצה ובשוק התקשורת הוחלט על המהלך כך שעוזר יוכל להמשיך ולהיות מעורב בפעילות המקומית ויוכל גם לסייע לבעלים פטריק דרהי בפעילותו הבינלאומית.

רק בחודש שעבר אישר דירקטוריון הוט את חבילת התגמול לעוזר, לפיה הוא ישתכר עד 6.813 מיליון בשנה לפי המפתח הבא: שכר בגובה 1.813 מיליון שקל, בונוס מיוחד של מיליון שקל ותשלום מבוסס ביצועים של עד 4 מיליון שקל.

מאז שנכנס לתפקיד המנכ"ל צבר עוזר שכר בעלות של 21.2 מיליון שקל. כעת הוא יהיה זכאי למצנח זהב והשלמות שכר בגין עבודתו בתחילת 2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully