וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק תרכוש את ווטסאפ ב-19 מיליארד דולר

20.2.2014 / 0:35

הרשת החברתית הודיעה כי תרכוש את יישום ההודעות הפופולרי. 12 מיליארד דולר מהיקף העסקה יהיה במניות פייסבוק, והשאר במזומן. מארק צוקרברג: "הופכים את העולם לפתוח יותר"

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

עסקת ענק: חברת "פייסבוק" הודיעה הלילה (חמישי) כי הגיעה להסכמות על רכישת יישום ההודעות הפופולרי "ווטסאפ" עבור סכום כולל של 19 מיליארד דולר. על פי הודעת החברה, 12 מיליארד דולר מהיקף העסקה יהיה במניות של פייסבוק, והשאר – ארבעה מיליארד דולר – במזומן. כמו כן, העסקה תכלול בנוסף תשלום במניות רדומות בסך של 3 מיליארד דולר למייסדי ווטסאפ ולעובדי החברה, על פני תקופה של ארבע שנים.

עוד בוואלה!:
נשיא אוקראינה הודיע: הפסקת אש בקייב
אושר: סנקציות פליליות על חרדים שלא יתגייסו
אובמה לארדואן: השלם בהקדם את הפיוס עם ישראל

"המשימה שלנו היא להפוך את העולם לפתוח ומחובר יותר", כתב הלילה מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בדף הפרטי שלו, זמן קצר לאחר שפורסמה הודעת הרכישה הרשמית. "אנו עושים זאת על ידי בניית שירותים שמסייעים לבני אדם לחלוק כל סוג של תוכן עם איזו שהיא קבוצת אנשים שהוא חפץ בה". לדבריו, "ווטסאפ תעזור לנו לעשות זאת על ידי פיתוח שירות שאנשים מסביב לעולם ירצו להשתמש בו מדי יום".

עדיין בלי פרסומות: אז איך תיראה ווטסאפ עכשיו?

מארק צוקרברג. AP
מייסד פייסבוק מארק צוקרברג/AP

יאן קואום, מייסד ומנכ"ל ווטסאפ, התייחס גם הוא להסכם רכישת הענק, ואמר: "אנו נרגשים ומלאי כבוד להתחבר למארק צוקרברג ולפייסבוק". לדבריו, "בכך אנו ממשיכים בניסיון להביא את המוצר שלנו לכמה שיותר אנשים ברחבי העולם".

ווטסאפ הוא יישום לטלפונים חכמים, המשמש להעברת מסרים מיידיים, תמונות, קטעי וידאו וקול. נכון לחודש האחרון, לווטסאפ יש 450 מיליון משתמשים ברחבי העולם, ולפי נתוני החברה מדי יום מצטרפים עוד כמיליון משתמשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully