וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועד העובדים בדיסקונט מפסיק את העיצומים

עירית אבישר

20.2.2014 / 13:12

העיצומים המרכזיים בסכסוך היו בשיבוש ביכולת הפקדת השיקים. "בהחלטה משותפת של ועד עובדי דיסקונט וההנהלה הוחלט להסיר את כלל העיצומים בבנק ולחזור לשולחן המו"מ"

ועד העובדים בדיסקונט בראשות ריקי בכר משהה את העיצומים בבנק. "בהחלטה משותפת של ועד עובדי דיסקונט וההנהלה בראשות המנכ"לית לילך אשר טופילסקי, הוחלט להסיר את כלל העיצומים בבנק ולחזור לשולחן המו"מ. אי לכך, החל מרגע זה ניתן לשוב ולספק את שירות הפקדת השיקים בכל סניפי דיסקונט.", נמסר מהבנק.

נזכיר כי אתמול קיים בכר כנס של העובדים בתאטרון הבימה בת"א, מה שגרם לסגירה מוקדמת של הסניפים באזור המרכז, ובו אמר כי לא ייכנע לדרישות ההנהלה. יחד עם זאת לבכר היה מסר מפייס לאשר טופילסקי שנכנסה אתמול לתפקידה, והוא אמר שהוא מושיט לה יד לשלום.

סכסוך העבודה בדיסקונט הוכרז כבר בחודש מאי אשתקד, וזאת על רקע גיבוש הסכם שכר חדש. הוועד דורש להמשיך במנגנון הטייס האוטומטי, ודורש לקבל עלייה בשכר של 3.75% עבור שנת 2013, עוד 1% מקדמה לשנת 2014 (אם כי ידון בהמשך בנפרד על תוספות שכר לשנה זו), ועוד כ-0.25% עבור השכר בשנים 2011-2012. ההנהלה מוכנה לתוספות הרבה יותר נמוכות, וגם הן עד לבעלי שכר של עד 36 אלף שקל בחודש.

מכיוון שהצדדים לא קרובים להסכמות, הסכסוך עלה מדרגה בשבועות האחרונים, והוועד משבית מדי פעם חלק מהסניפים ליום, ואולם כעת הוא משהה את העיצומים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully