וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש לקוקה-קולה יעודד מחזור האריזות

במסגרת הקמפיין יוכלו הלקוחות לצלם את המשאית שיצרו מאריזת הקרטון של קוקה-קולה. הצילום המקורי ביותר ייזכה את הצלם באספקת שתייה לחצי שנה. "להנות מהמוצר בדרך חדשה"

קוקה קולה יוצאת בקמפיין חדש שנועד להגביר את מודעות הצרכנים בתחום המחזור. במהדורה מוגבלת של מארזי שישיות של החברה ניתן יהיה להרכיב מקופסת הקרטון משאיות למשחק על פי הוראות שמופיעות בתחתית האריזה או בסרטון באתר החברה.

על מנת לעודד את הצרכנים לעשות שימוש חוזר באריזות יוזמנו הצרכנים להרכיב את המשאית, לצלם אותה באופן מקורי ולהעלות את התמונה לתחרות באתר הפעילות. מפרסם התמונה הזוכה יזכה בביקור של משאית קוקה-קולה עד ביתו ואספקת פחיות לחצי שנה.

מקוקה-קולה נמסר כי החברה ממשיכה ביצירת פעילויות לקידום נושא המחזור, וזאת כחלק מאסטרטגיית אחריות סביבתית כוללת. "השימוש באריזת הקרטון שהופכת למשחק משאית להרכבה, ממחיש על הצד הטוב ביותר אילו דברים נפלאים נוצרים כשממחזרים".

סמנכ"ל שיווק "קוקה-קולה ישראל", אלון זמיר, אומר כי "בשנים האחרונות אנו פועלים במטרה לעודד מחזור אריזות בקרב הקהל הרחב תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולה זו, והפיכת המחזור מתהליך טכני פשוט, לחוויה שונה ומרגשת. מארז הקרטון יכול להפוך למוצר שניתן להמשיך וליהנות ממנו שוב בדרך חדשה ומקורית."

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה-קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully