וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאני לא תשווק מכשירי סמסונג למפעילות הסלולר

צחי הופמן

25.2.2014 / 12:22

סמסונג הודיעה שהיא לוקחת לסאני את ההסכם ההפצה שלה מול המפעילות הסלולריות והיא תעבוד מולם ישירות. סאני תעבוד רק מול רשתות הסלולר הפרטיות

שינוי דרמטי בהסכם ההפצה של חברת סמסונג ישראל מול חברת סאני ייבואנית מכשירי הסלולר והטאבלטים של החברה הדרום קוראינית. סמסונג הודיעה היום (ג') שהיא לוקחת לסאני את ההסכם ההפצה שלה מול המפעילות הסלולריות והיא תעבוד מולם ישירות, בעוד שסאני תעבוד רק מול רשתות הסלולר הפרטיות.

כאמור, סמסונג ישראל תתחיל באמצע חודש מארס לעבוד בצורה ישירה מול מפעילות הסלולר, כאשר דגם הגלקסי S5 החדש כבר לא יופץ דרך סאני. עד כה הייתה סאני החברה היחידה שהפיצה את מוצרי סמסונג בארץ באופן רשמי.

סמסונג נתנה לסאני פיצוי והיא תאריך את ההסכם ההפצה בשש שנים עבור רשתות הסלולר הפרטיות. שוק זה מעורך ב-30% ממכירות הטלפונים בארץ. סמסונג מתנה את ההסכם בכך שהחברה תעמוד ביעדי הרכישה השנתיים שנקבעו לה, ולא תמנה מפיצים נוספים. באם לא תעמוד סאני ביעדי הרכישה שנקבעו לה במשך שנתיים רצופות, תהיה רשאית סמסונג לבטל את ההתקשורת בין שתי החברות.

בחודשים האחרונים מערכת היחסים של סמסונג ישראל מול סאני, כבר לא טובה כבעבר. בסמסונג לקחו מסאני את מערך עדכוני הגרסאות לסמארטפונים והעבירו אותו לטיפולם, כמו כן, בסמסונג בודקים באופן קבוע את מערך שירות הלקוחות והתיקונים של סאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully