וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הגיע להתעניין בביתן הישראלי בתערוכה בברצלונה?

כ-120 חברות ישראליות מיוצגות בביתן של המכון לייצוא בתערוכת הסלולר החשובה בברצלונה. הזדמנויות עסקיות, טכנולוגיות מובילות והתעניינות מפתיעה

תערוכת הסלולר MWC2014 נפתחה אתמול (שני) בברצלונה ובין יתר הביתנים ניתן למצוא את ביתן מכון הייצוא הישראלי, במסגרתו מיוצגות 120 חברות ישראליות. לדברי אנשי מכון הייצוא, לתערוכה השנה צפויים להגיע כ- 72,000 מבקרים וכ- 1700 מציגים שיציגו את הטכנולוגיות, המוצרים והאפליקציות שלהם. ישראל מדורגת בין חמש המדינות המובילות במספר החברות המציגות למדינה לצד ארה"ב (293), בריטניה (188), צרפת (171) וספרד (160).

מנכ"ל מכון היצוא, עופר זקס אמר כי "מכון היצוא מקים את הביתן הלאומי בתערוכה בברצלונה, התערוכה הגדולה והחשובה בעולם בתחום הסלולר, הזוכה למספר רב של מבקרים. הביתן הלאומי בתערוכה מניב מדי שנה הזדמנויות עסקיות יוצאות דופן לחברות המציגות בו. השנה בביתן הלאומי מופעות חברות רבות העוסקות במגוון פתרונות ומוצרים המספקים מענה מלא למגמות ולצרכים של השחקנים העולמיים בתחום התקשורת, ביניהם: פריסת רשתות הדור הרביעי LTE, חסכון בהוצאות אנרגיה באתרים סלולריים, Internet of Things ועוד". זקס הוסיף, כי על פי הערכות מכון היצוא, ישראל ייצאה בשנת 2013 מוצרים וטכנולוגיות בתחום התקשורת בהיקף של כ- 4 מיליארד דולר מתוכם כ- 2.5 מיליארד דולר ציוד תקשורת ולמעלה ממיליארד וחצי דולר תוכנות לתקשורת (לא כולל מיזוגים ורכישות)".

בטקס הפתיחה של הביתן אמר שר התקשורת, גלעד ארדן כי החברות המציגות הן חלון הראווה של מדינת ישראל. "אתם המציגים את החדשנות, היצירתיות הטכנולוגית והמקוריות - שמאפיינים כה רבים מאזרחי ישראל. כמו שאייפון היא חנות האפליקציות של אפל, כך ישראל משמשת כיום כחנות האפליקציות של האנושות כולה?.

צוות של הטלוויזיה האיראנית מסקר את ביתן לקסיפון

בין היתר זכה הביתן הישראלי להתעניינות מפתיעה. צוות של הטלוויזיה האיראנית הגיע למקום על מנת לסקר את ביתן חברת לקסיפון – המייצרת שירות תרגום סימולטני טלפוני. השירות של לקסיפון מתרגם בין כל השפות החשובות בעולם: אנגלית, סינית מנדרינית, רוסית, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית, גרמנית, איטלקית פולנית וכן בעברית ומתוכנן לפעול גם בערבית וביפנית. כמו כן, לא נדרש חיבור לרשת האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully