וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: תלונה למשטרה נגד רשות השידור

לי-אור אברבך

4.3.2014 / 11:57

בן-ציון ציטרין, לשעבר עורך "מבט", הגיש את התלונה נגד אגף הגבייה ברשות ונגד אבי כ"ץ, שעמד בראש האגף. ציטרין: דרשו ממני אגרה על החזקת טלוויזיה במשרד שכלל לא שכרתי

רשות השידור. צילום: איל יצהר, גלובס
התלונה עסקה בנושאים הקשורים לדוח שהוגש, ובהם לכאורה עבירות של קבלת דבר במרמה/גלובס, צילום: איל יצהר

תלונה ראשונה במשטרה נגד אגף הגבייה של רשות השידור. בן-ציון ציטרין, לשעבר עורך "מבט", הגיש אתמול (ב') תלונה במשטרת רמת גן נגד סמנכ"ל הגביה של רשות השידור, אבי כ"ץ, רשות השידור ועורכי הדין העוסקים בגביית חובות האגרה מטעם רשות השידור.

עוד בנושא:
כך התעללו עורכי הדין של רשות השידור באזרחים
דוח על רשות השידור; "התנהלות גובלת בפלילים"
רשות השידור עיקלה חשבון של אזרח דרום אפריקה

ציטרין, שנקלע בעבר בעצמו לגביית אגרה אגריסיבית, שנעשתה לדבריו שלא כדין, הגיש את התלונה לאור דוח הביקורת הפנימי של רשות השידור שנחשף לאחרונה בדיוני ועדת הכספים של הכנסת על התנהלות עבודת הגביה ברשות.

ציטרין משמש גם כחבר הוועד המנהל של תנועת הצלחה העוסקת רבות בנושא אגרת הטלוויזיה, בין היתר. כשלים רבים עליהם הצביעה הצלחה בתכתובות השונות מול הרשות, זכו אף לאישוש וחיזוק מהאמור בדוח ביקורת הפנים שהוגש לאחרונה ושעליו נסמכת תלונתו של ציטרין.

התלונה הוגשה על ידי ציטרין לאחר שבתכתובות שהתנהלו בינו לבין משרד עורכי הדין פרנקל את קורן, המשמש אחד ממשרדי הגביה הגדולים של הרשות, נדרש ציטרין לשלם אגרה בגין אחזקת מכשיר טלוויזיה במשרדו בתקופה בה - לדבריו - כלל לא שכר את המשרד. דרישת התשלום הכילה גם תקופות בגינן הציג ציטרין קבלה על תשלום האגרה.

התלונה עסקה בנושאים הקשורים לדוח שהוגש, ובהם לכאורה עבירות של "קבלת דבר במרמה, תחבולה, זיוף זיוף בידי עובד ציבור, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות מנהלים ועובדים בתאגיד, מרמה והפרת אמונים בתאגיד, סחיטה באיומים ועושק".

מרשות השידור וממשרד עורכי הדין טרם נמסרה תגובה. כץ אמר בתגובה, כי כיום הוא פנסיונר וכל מה שעשה נעשה בתקופה בה היה עובד רשות השידור ובמסגרת נהליה. כץ הפנה לתגובה לרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully