וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יזם מרוויח 20%, אנחנו מסתפקים ב-7%"

6.3.2014 / 12:02

האחד מתווך על שבונה את מגדל המגורים הגבוה בארץ והשני מנחה טלוויזיה לשעבר שעושה צעדים ראשונים בענף הנדל"ן: רוני מאנה ושרון גל מדברים על הכל בראיון משותף

גלובס

שרון גל שמר לעצמו דירה בפרויקט החדש שהוא מתכנן להקים בחולון יחד עם קרן בן דוד ומתעקש כי חרף המחיר ששילמו על הקרקע - הם ירוויחו 7% על הפרויקט. גל התארח בתוכנית הנדל"ן של גלובס TV יחד עם רוני מאנה, שממש לא מאמין כי הממשלה תוריד את מחירי הדירות חרף ההצהרות הלוחמניות של שר האוצר ושר השיכון.

"ברגע שאתה רואה שמטר מרובע עולה שם 19 אלף שקל ודירת 4 חדרים ישנה, בלי מעלית ובלי חניה, עולה 1.9 מיליון שקל, אתה יכול למכור דירת 4 חדרים ב-1.6 מ' ש', אתה עושה טוב לאנשים... את החישובים, את המספרים - תשאיר לנו, כי אנחנו עושים את העבודה הזאת. כל אחד עושה את מה שהוא יודע לעשות", אומר גל.

גל הוסיף כי "אני גאה ושמח שהצלחנו לתת הצעה אטרקטיבית, מתחת להערכת שמאי ולזכות בקרקע; ואני יכול להגיד לך עוד דבר: אם יזם היה זוכה בקרקע אנשים היו משלמים בערך עוד 400-500 אלף שקל. הנה רוני מאנה יושב כאן, יש לו הרבה מאוד ניסיון בשוק הזה... ואסביר לך גם למה - כי יש הרבה יותר הוצאות, גם מבחינת הליווי הבנקאי, גם מבחינת מס רכישה, ולכן המחירים של היזמים יותר יקרים, והיזמים גם מחויבים מול הבנקים להרוויח לפחות 20%, אנחנו מסתפקים ב-7% ולכן המחירים עושים שכל, מדובר במחירים מצוינים".

מאנה ציין בהקשר זה כי "אני לא יודע מה החישוב שלו, לא נכנסתי לכיס שלו, אני בטוח שאם הוא בדק אז הוא יודע מה שהוא עושה".

- שרון, אתה גם מבטיח מחיר סופי...

גל: "מה שחשוב כאן זה גם שמי שמארגן את הקבוצה, מלווה אותה עד הסוף. אנשים יודעים שהם קונים ויש להם גם אחריות, ויש להם אבא ואימא, ויש להם לאן להגיע אם יש להם שאלות וכו'. צריך לדעת לבחור גם קבוצה, צריך לדעת ללכת לקבוצה שיש לה ניסיון, שהיא יודעת לנהל, שהיא לוקחת את הפרויקט הזה עד הסוף ומוסרת מפתח".

- שרון עד לפני כמה חודשים היית בטלוויזיה, השותפה שלך קרן בן-דוד לא הצליחה בכל הפרויקטים, ובפ"ת תבוא ותראה שלט מתקלף ומסכנים הקונים

גל: "אל תיעלב, אם היית עושה 1 חלקי 100 ממה שקרן עשתה בקריירה שלה, היית יכול לדבר. בינתיים אתה יושב ומראיין וזה בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully