וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירה מעורבת בוול סטריט; הרבלייף צנחה 7.4%

קובי ישעיהו

12.3.2014 / 22:16

וריפון דיווחה אמש על הכנסות של 437 מיליון דולר לרבעון הראשון. ניצחון זמני למשקיע ביל אקמן: הרשויות פתחו בחקירה נגד הרבלייף. הזהב זינק לשיא של חצי שנה

המסחר בוול סטריט נחתם היום (ד') במגמה מעורבת, בצל המתיחות הגוברת באוקראינה ועל רקע החשש מפני האטה בסין. היום לא התפרסמו נתוני מאקרו והמשקיעים התרכזו בדוחות הכספיים ובהתפתחויות בזירה הגיאופוליטית. מדד הנאסד"ק סיים בעלייה של כ-0.4%, לראשונה זה 5 ימים, בעוד הזהב טיפס לשיא של חצי שנה.

נתוני סגירה בוול סטריט, 12 במרץ 2014. גלובס
נתוני סגירה בוול סטריט, 12 במרץ 2014/גלובס

תסריט של הטלת סנקציות על רוסיה הולך ומתקרב לאחר שמדינות ה-G7 הצהירו היום כי סיפוח של חצי האי קרים על ידי רוסיה הוא הפרה של החוק הבינלאומי.

"אתמול ראינו תיקון בריא שהגיע בעקבות הנתונים בסין והחשש מהחרפת המשבר באוקראינה", אמר וולטר הלוויג, מנהל השקעות בחברת BB&T Wealth Management. "החשש מההתפתחויות מתחיל להבריח את המשקיעים לנכסים בטוחים כגון הזהב או אג"ח ארה"ב. מצד שני, המניות עדיין לא יצאו מהתמונה".

אתמול ננעל המסחר בירידות שערים כאשר מדד ה-S&P 500 המשיך לסגת מהשיא שקבע בשבוע שעבר, ברמה של כ-1,877 נקודות.

וריפון פרסמה דוחות

מניית אפל (536.61 0.10%+) ריכזה עניין אתמול לאחר שאנליסט בחברת Pacific Crest Securities העלה את המלצתו על המניה ל"ביצועי יתר" לעומת המלצה קודמת של "ביצועי שוק". מחיר היעד שהוא הציב עמד על 635 דולר.

ניצחון זמני למשקיע ביל אקמן. נציבות הסחר הפדרלית (FTC) הודיעה כי תפתח בחקירה נגד חברת הרבלייף (סימול: HLF) ותבחן את דרכי פעולתה. נזכיר, אקמן פתח פוזיציית שורט בהיקף של מיליארד דולר משום שטען שהחברה היא תרמית פונזי אחת גדולה. בהנהלת הרבלייף מסרו שהם ישתפו פעולה עם הרשויות וכי החברה לא עברה על חוקים כלשהם.

וריפון (32.42 10.84%) פרסמה את תוצאותיה לאחר סיום המסחר. וריפון דיווחה אמש על הכנסות של 437 מיליון דולר לרבעון הראשון לעומת 430 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח של 31 סנט למניה לעומת צפי אנליסטים ל-27 סנט. המניה הגיבה בעלייה של 12% במסחר המאוחר לאחר הסגירה. עם פרסום הדו"חות, הכריזה וריפון על שת"פ אסטרטגי עם WEVE – מיזם משותף של ארבעת המפעילות הסלולאריות הגדולות בעולם - על שיתוף פעולה אסטרטגי עם וריפון, המוערך במיליוני דולרים בשנה, להקמת תשתית לקבלת מגוון השירותים הכלולים בארנק הסלולרי, המשותף לכל המפעילות הסלולריות בבריטניה. המטרה היא ליצור תשתית רחבה שתאפשר שירותי תשלומי מובייל חדשניים ברחבי בריטניה.

טבע (48.8 0.93%-) אינה מודה בכך שנתנה שוחד לפסיכיאטר אמריקאי כדי שירשום מרשמים לתרופות שלה; יחד עם זאת, החברה תשלם לרשויות בארה"ב סכום של כ-27.6 מיליון דולר, כחלק מהסכם פשרה הנוגע לטענות אלה.
חברת DSPG (9.15 1.72%-) ממשיכה להתרחב בשוק הטלפוניה המשרדית: החברה דיווחה היום כי תספק שבבי VoIP עבור שני מכשירים חדשים של גרנדסטרים האמריקאית. במקביל, הודיעה על שיתוף פעולה עם שתי חברות בפיתוח תשתית ענן לשירותי בית חכם.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully