וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעריב": פרוטרום תונפק גם בבורסה בניו יורק

סקירת עיתונים / מעריב

25.8.2002 / 8:18

מתכננת לגייס 30 עד 50 מיליון דולר ולהשקיע אותם ברכישת מספר מפעלים באנגליה ובארה"ב



חברת פרוטרום מחיפה, המפתחת תמציות טעם וריח, מתכננת הנפקה ציבורית בניו יורק; כך כותבת רונית מורגנשטרן ב"מעריב". פרוטרום נסחרת היום בבורסה בתל אביב. החברה מתכננת לגייס 30 עד 50 מיליון דולר, ולדברי מנכ"ל החברה, היא צפויה להשקיע אותם ברכישת מספר מפעלים באנגליה ובארה"ב.


טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully