וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי תורם 800 מ' ש' במניות לעמותת עזריאלי

16.3.2014 / 12:37

הכך הופכת עמותת עזזריאלי לבעלת עניין בחברה. עזריאלי:"אני מאמין גדול ברתימת העשייה העסקית לטובת פילנתרופיה"

איש העסקים דוד עזריאלי, בעל השליטה בקבוצת עזריאלי, תורם 5.7% ממניותיו בקבוצה לעמותת עזריאלי כחלק מהתחייבותו להעביר את רוב מניותיו לטובת פעילות פילנתרופית.

מדובר ב-6.9 מיליון מניות בשווי של כ-800 מיליון שקל והן מניבות דיבידנדים בהתאם לחלוקת הקבוצה. בכך הופכת העמותה לבעלת עניין בקבוצת עזריאלי.

"אני מאמין גדול ברתימת העשייה העסקית לטובת פילנתרופיה וביצירת פלטפורמה בה עמותות ייהנו לאורך שנים מנכסים שיניבו להם הון לפעילותם; הצלחה עסקית החוזרת לקהילה כתרומה לטובת קידום פעילות חברתית, חינוכית ומדעית היא המפתח להגברת הערבות ההדדית במדינת ישראל", מסר עזריאלי.

בקבוצה מציינים כי עזריאלי בחר בדרך של תרומת מניות כמודל הנכון ביותר לתמיכה בפעילויות פילנתרופיות אשר מאפשרות לגופים פילנתרופיים לנהל אסטרטגיית פעילות ארוכת שנים אשר תאפשר להם למצות את החזון והמשימות שלהם. עזריאלי רואה בסוג זה של תרומה כ"מתן חכה" ולא רק "דגים" והוא מדגיש כי משפחת עזריאלי מחויבת להמשך תמיכה פילנתרופית במדינת ישראל גם בעתיד.

בשנה האחרונה תרמה משפחת עזריאלי כ-50 מיליון שקל למגוון גופים כגון מכון וייצמן, אוניברסיטת ת"א, הטכניון, המכללה להנדסה בירושלים ועוד. בשנים האחרונות תרמה הקבוצה כ-400 מ' ש'. הפעילות הפילנתרופית של משפחת עזריאלי מנוהלת באמצעות 2 קרנות: האחת פועלת בישראל ומנוהלת על ידי דנה עזריאלי המשמשת גם כסגן יו"ר הקבוצה; והשנייה פועלת בקנדה ומנוהלת על ידי נעמי עזריאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully