וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד אולמרט, מאיר דגן ודן חלוץ הקימו חברה חדשה

לילך ויסמן

16.3.2014 / 19:14

שם החברה: אי.או.סי פארטנרס בע"מ. אולמרט וחלוץ סירבו להשיב לשאלות על תחום עיסוקה של החברה. לפי רשם החברות, החברה מורשית "לעסוק בכל עיסוק חוקי". עם מנהליה נמנים גם ינקי גלנטי ועו"ד בני שפר

רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, ראש המוסד לשעבר מאיר דגן והרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ הקימו לפני כשבועיים חברה חדשה - אי.או.סי פארטנרס בע"מ - שעיסוקה לא ידוע. עם מנהליה נמנים גם ינקי גלנטי, יועץ התקשורת לשעבר של אולמרט שעובד עמו גם כיום, ועו"ד בני שפר. אולמרט וחלוץ סירבו להשיב לשאלות "גלובס" על תחום עיסוקה של החברה.

לפי רשם החברות, החברה שנרשמה בתחילת מארס פועלת ממשרדו של אולמרט במגדל הפלטינום שברחוב הארבעה בתל אביב והיא מורשית "לעסוק בכל עיסוק חוקי", ניסוח שאינו מגביל את תחום הפעילות של החברה וגם אינו מחייב את בעליה לחשוף אותו. מרשם החברות עולה גם שאולמרט מחזיק 46% ממניות החברה, באמצעות אי.או.סי סינו-ישראל, אינטרנשיונל בע"מ. חלוץ, השותף בחברת אייצ'.די.בי.אס אנטרפריזס בע"מ עם עופר דקל ובני שפר, מחזיק 40% מהמניות, ואילו דגן (אן.די.אן השקעות בע"מ) מחזיק 14% מהמניות.

העבודה המשותפת של אולמרט, חלוץ ודגן החלה במלחמת לבנון השנייה. אולמרט היה אז רה"מ, חלוץ רמטכ"ל ודגן ראש המוסד. ב-2008 האריך אולמרט את כהונת דגן ואף מינה אותו לראש "הפורום לסיכול מדיני" של תוכנית הגרעין האיראנית. עם פרישתו מראשות הממשלה פנה אולמרט לעסקים. באפריל 2009 הקים חברה לייעוץ עסקי, ובינואר 2010 פורסם שמונה ליו"ר דירקטוריון קבוצת לבנת, חברת החזקות בבעלות צבי לבנת, שבין עסקיה תעבורה, נדל"ן ומלט.

חלוץ החזיק עם עופר דקל, הממונה לשעבר על המו"מ בנושא שבויי צה"ל, ועם יובל רבין בחברת אונידה שפעלה בניגריה לקידום חברות ישראליות העוסקות ביצוא והשבחה של מוצרים ביטחוניים. דגן התאושש לאחרונה ממחלת הסרטן. באחת מהרצאותיו סיפר שהיו לו יחסים מצוינים עם אולמרט.

ינקי גלנטי מסר שאולמרט הוא אדם פרטי ואין בכוונתו להתייחס לידיעה. חלוץ סירב גם הוא להשיב לשאלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully