וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק ממנה מנכ"לית בישראל - עדי סופר תאני

יוסי ניסן

17.3.2014 / 11:10

סופר תאני תוביל את פעילותה המסחרית של החברה בארץ ובנוסף תקים צוות של נציגים מקומיים שיעבדו בשיתוף פעולה עם הצוות הישראלי של פייסבוק באירלנד

פייסבוק מודיעה על מינויה של עדי סופר תאני למנכ"לית החברה בישראל. סופר תאני תוביל את פעילותה המסחרית של החברה בארץ, תוך סיוע ללקוחות וסוכנויות לפתח את פעילויות השיווק שלהם בפייסבוק.

בנוסף תתמקד עדי בהקמת צוות של נציגים מקומיים במשרד ברמת גן, שיעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות הישראלי של פייסבוק בדבלין, אירלנד.

סופר תאני (42) מגיעה לפייסבוק עם ניסיון רב בשיווק, מסחר אונליין וחברות סטארט-אפ. נכון להיום היא משמשת כיו"ר של חברת ג'ינג'ר, המפתחת טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית. לפני כן עדי כיהנה כמנכ"לית חטיבת ה-B2C ב-888, אחת החברות הגדולות והידועות בעולם בתעשיית הבידור המקוון. בעבר היא כיהנה גם כמנכ"לית קבוצת קידום, חברת ההשכלה הפרטית הגדולה בישראל.

נכון להיום כ-3.9 מיליון אנשים בישראל משתמשים בפייסבוק מדי חודש. 2.8 מיליון מתוכם מתחברים לשירות מדי יום. 79% מהמשתמשים בפייסבוק בישראל מתחברים לשירות באמצעות הסמארטפון.

סופר תאני: "אני מאוד מתרגשת להצטרף לפייסבוק ולהוביל את התפתחות החברה בישראל. מיליוני אנשים במדינה הזו משתמשים בשירות שלנו מדי יום, מתחברים אחד לשני ומשתפים במה שחשוב להם. עסקים מגלים את הערך של להיות חלק מהשיח הזה, בין אם מותגים גדולים ובין אם עסקים קטנים ובינוניים".

דייגו אוליבה, המנהל האזורי של פייסבוק EMEA: "עדי נלהבת לסייע לעסקים בישראל להצליח והיא מבינה היטב כיצד הם יכולים להשתמש בפייסבוק כדי להתפתח, לצמוח ולהפיק רווחים. כבר היום פייסבוק נהנית ממערכת יחסים קרובה עם הרבה חברות וחברות סטארט-אפ בישראל. הרכישה האחרונה של אונבו, פתיחת המשרד בישראל ומינויה של עדי כמנכ"לית מוכיחים, כי המחויבות שלנו לישראל חזקה מתמיד" הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully