וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בהיי-טק: עובדי נס התאגדו בהסתדרות

שי ניב

19.3.2014 / 11:20

2,700 עובדי חברת ה-IT בישראל התאגדו בהסתדרות - וקוראים לפתוח במו"מ עם ההנהלה לגבש הסכם קיבוצי

כ-2,700 עובדי נס ישראל התאגדו בהסתדרות לאחר שהשיגו את השליש הדרוש בחוק ליציגות ומעל אלף עובדים חתמו על טפסי ההצטרפות לארגון היציג. במכתב שהעביר הבוקר (ד') אבי ניסנקורן, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, לשחר אפעל, מנכ"ל נס טכנולוגיות, ההסתדרות קוראת לפתוח במו"מ בין הצדדים על מנת לגבש הסכמות שיעוגנו בהמשך בהסכם קיבוצי.

נס טכנולוגיות מספקת שירותי מחשוב ופתרונות בתחום טכנולוגיות המידע (IT). החברה פעילה ב-20 מדינות ברחבי העולם ומתמחה בהטמעת מערכות, אספקת שירותי פיתוח תוכנה, ייעוץ, פיתוח יישומים והפצת תוכנה. ליבת הפעילות של החברה בארץ נשענת על חברת נס ישראל אשר מעסיקה מעל-2,700 עובדים מתוך 7,000 עובדי התאגיד העולמי. נס ישראל משרתת חברות ענק כגון חברת בדיקת השבבים אפלייד מטיריאלס. נוכח השינויים בענף ה-IT, הנהלת נס יזמה לאחרונה צעדי התייעלות בחברה אשר כללו, בין היתר, הפחתת ימי חופשה לעובדים וקיצוץ בשכר המנהלים.

בשונה מהתאגדויות אחרות, הפנייה הראשונה של עובדי נס להסתדרות הייתה אחרי שכבר הספיקו לגייס מאות חתימות בקרב העובדים אשר תמכו ברעיון ההתאגדות.

"אני מברך את אלפי עובדי נס על כך שלקחו את גורלם בידיהם והתארגנו בהסתדרות", מסר ניסנקורן. "התאגדות זו היא מהלך פורץ דרך אשר יפתח את הדלת להתאגדויות נוספות בענף היי-טק. אני צופה שתוך זמן קצר נראה התאגדויות נוספות בענף, בדיוק כפי שזה קרה בשנתיים האחרונות בענף הסלולר, ענף הביטוח, חברות האשראי ולאחרונה גם בקרב החברות שעוסקות בהחכרת רכב. אני קורא להנהלת נס טכנולוגיות לשבת למו"מ מיידי כדי להשיג הסכמות בין הצדדים ולעגן אותן בהסכם קיבוצי".

מנס טכנולוגיות נמסר כי "החברה קיבלה הבוקר הודעה מטעם הסתדרות העובדים הכללית על השלמת התארגנות עובדי נס בוועד עובדים יציג. החברה תבחן את הפרטים ותפעל על פי כל דין ותוך שיתוף פעולה, כפי שהצהירה ופעלה בעבר.להנהלת החברה ולעובדים מטרה משותפת בדמות שמירה על חוסנה של נס והמשך הפעילות הענפה מול הלקוחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully