וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יס משיקה את שירות יס גו לכלל לקוחותיה

השירות, המאפשר צפייה בערוצי הטלוויזיה ושירותי ה-VOD של החברה על גבי טאבלטים ומכשירים ניידים יינתן חינם לכל הלקוחות למשך שלושה חודשים

YES משיקה היום (רביעי) את שירות yesGO לכל לקוחותיה. השירות עליו הכריזה החברה לפני כחודשיים וחצי מאפשר לצפות בערוצי הטלוויזיה ותכני ה-VOD של החברה מכל מקום באמצעות טאבלטים או כל מכשיר נייד אחר התומך בשירות. השירות יינתן חינם לכל לקוחות החברה למשך שלושה חודשים ולאחר מכן תעמוד עלותו על 19.90 שקלים לחודש. מנויי ה-VOD של החברה ימשיכו להינות מהשירות ללא תשלום. השירות יכלול גם את שירותי המולטירום והסטרימר של YES.

במסגרת yesGO תתאפשר הצפייה בכ-50 ערוצי yes בהם חמשת ערוצי הסרטים של החברה (yes 1,2,3,4,5),ערוצי הסדרות (yes Drama, yes Oh, yes Action, yes Comedy יס דוקו), ערוצי ילדים, ערוצי ספורט וערוצי lifestyle כמו גם בספריית ה-VOD. הצפייה תתאפשר במכשירי אייפון (גרסא 4 ומעלה) בניידים מבוססי אנדרואיד נבחרים (דוגמת גלקסי אס 2 ומעלה) במכשירי אייפד ובטאבלטים מבוססי אנדרואיד נבחרים. בהמשך מתכננת החברה להוסיף מכשירים נוספים לשירות.

מנכ"ל YES רון אילון אמר כי "השקת yesGO מאפשרת לנו להמשיך ולהוביל את חווית הצפייה המתקדמת והטובה ביותר בישראל. מדובר במהלך הנותן ערך מוסף עצום ללקוחות שלנו, שיוכלו לראות את הטלוויזיה הטובה ביותר בעולם- בכל מקום, בכל עת, ובכל מכשיר".

ניתן להצטרף לשירות ללא צורך בפנייה לשירות הלקוחות של החברה באמצעות אתר החברה או בחנות האפליקציות של אפל (לאייפד) או של גוגל, בהתאם למכשיר.

  • עוד באותו נושא:
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully