וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון הבורסה מינויה את אמנון נויבך ליו"ר

נדב נוימן

20.3.2014 / 16:21

נויבך מכהן כדירקטור ויו"ר דירקטוריון של חברות ציבוריות ושימש כציר כלכלי בוושינגטון. "מר נויבך יזכה לתמיכה ולשיתוף פעולה מלא של הדירקטוריון ומנכ"ל הבורסה"

לבורסה בתל אביב יש יו"ר חדש, לאחר כשמונה חודשים ללא יו"ר. דירקטוריון הבורסה אישר היום (ה') את המלצת ועדת האיתור ומינה את אמנון נויבך לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. בעוד שבבורסה ציפו לכ-200 מועמדים, בפועל רק כ-40 איש טרחו להגיש מועמדות.






בשנים האחרונות מכהן נויבך כדירקטור ויו"ר דירקטוריון של חברות ציבוריות וחברות תעשייתיות ביניהן ביטוח ישיר, לאומיקארד, דלתא, בזק, פלאפון ועוד. נויבך שימש חמש שנים כציר כלכלי בוושינגטון, והיה אחראי להשגת הערבויות לקליטת עולי ברית המועצות. כמו כן כיהן כיועצו הכלכלי של ראש הממשלה פרס בשנות השמונים, והיה שותף לביצוע תכנית הייצוב הכלכלי. לפני כן היה סגן הממונה על התקציבים באוצר, ושימש בתפקידים נוספים באגף התקציבים. אמנון נויבך חבר בהנהלת לשכת המסחר ישראל – אמריקה.

נויבך מסר כי הוא "משוכנע כי בכוחות משותפים נתמודד עם האתגרים העומדים בפני שוק ההון בעת זו, ונוביל את הבורסה לעידן חדש".

עו"ד ברכה ליטבק, יו"ר הועדה, אמרה כי "מר נויבך מביא לתפקיד ניסיון עשיר ומגוון בניהול עסקי, בסקטור הציבורי והעסקי, כדירקטור וכיו"ר דירקטוריונים. הוא בעל ראיית מקרו רחבה וניסיון בהובלת שינויים משמעותיים בארגונים מורכבים. יש לו הכרות עמוקה עם העולם הפיננסי ועם ארגונים בארץ ובעולם. אני משוכנעת כי מר נויבך יזכה לתמיכה ולשיתוף פעולה מלא של הדירקטוריון, של השחקנים בשוק, ושל הרגולטורים, ויפעל יד ביד עם מנכ"ל הבורסה, הנהלתה וצוות עובדיה על מנת להוביל את הבורסה לתהליך של צמיחה והתחדשות".

יו"ר רשות ניירות ערך, שמואל האוזר, מסר כי הוא "מודה לוועדת האיתור על עבודתה המצוינת והיסודית בתהליך בחירת יו"ר לבורסה. ניסיונו העשיר של אמנון במגזר הציבורי כמו גם במגזר העסקי וכיו"ר לשעבר של חברות גדולות, יסייע לו להוביל את הבורסה יחד עם מנכ"ל הבורסה, מר יוסי ביינהרט, וחברי הדירקטוריון, אל שיאים חדשים ולהביאה למקום הראוי לה בזירה הבינלאומית והמקומית כמחוללת צמיחה במשק וכאחד מעמודי התווך המרכזיים של התעשייה בישראל".

עוד הוסיף האוזר כי "התקופה הקרובה מעמידה בפני הבורסה אתגרים גדולים, ואני משוכנע כי ההנהגה החדשה, בהובלת היו"ר והמנכ"ל הנבחרים, יצעידו את הבורסה ואת שוק ההון לעידן חדש".

  • עוד באותו נושא:
  • אחד העם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully