וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידות שערים בוול סטריט; סיטי נפלה 5.4%

יוסי ניסן

27.3.2014 / 22:27

הקריאה השלישית של התמ"ג ברבעון הרביעי הצביעה על צמיחה של 2.6%. ראש שלוחת הפד בניו יורק: הריבית תשאר נמוכה גם לאחר סיום רכישות האג"ח

המסחר בוול סטריט ננעל היום (ה') בירידות, על רקע פרסום נתוני מאקרו, ביום תנודתי במדדים. ברקע, נעילה מעורבת בבורסות אירופה ונטייה לירידות באסיה מוקדם יותר. הסנאט אישר היום סיוע לאוקראינה בהיקף מיליארד דולר, וסנקציות נוספות על רוסיה.

גרף וול סטריט. גלובס
גרף וול סטריט/גלובס

בארה"ב פורסם היום כי הכלכלה צמחה בקצב של 2.6% ברבעון הרביעי, לעומת צפי ל-2.8%. מדובר בעדכון כלפי מעלה מהנתון הראשוני שעמד על 2.4%, בעיקר בשל הוצאות גבוהות על שירותי בריאות והוצאות צרכנים גבוהות יותר - עלייה של 3.3% ולא 2.6% כפי שדווח לפני כן.

עוד פורסם נתון התביעות השבועיות לדמי אבטלה, שירדו ב-10,000 ל-311 אלף - הרמה הנמוכה ביותר מזה ארבעה חודשים. צפי הכלכלנים היה לסך של 320 אלף תביעות לדמי אבטלה.

כמו כן פורסמו נתוני מכירות הבתים שבתהליך לחודש פברואר, אשר ירדו ב-0.8%, זה החודש השמיני ברציפות. צפי הכלכלנים היה לירידה מתונה יותר של 0.2%.

ראש שלוחת הפד בניו יורק, וויליאס דאדלי, אמר היום כי לפד יש היום תקשורת טובה יותר עם השווקים מאשר בקיץ שעבר. "השווקים מבינים היום שמדיניות הריבית תשאר נמוכה ביותר למשך זמן רב גם לאחר סיום צמצום הרכישות", אמר.

סיטי גרופ ( 47.45 -5.40% ) המשיך היום בירידה לאחר צניחה חדה במסחר המאוחר אמש, בשל הודעת הפד כי הבנק לא ביצע שיפורים מספקים והתייעלות ראויה.

חברת קינג (סימול: KING), מפתחת המשחק הפופולרי "קנדי קראש", ירדה גם היום לאחר שנפלה אתמול ביום המסחר הראשון שלה ב-15.6%. ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ, העריך כי המניה שלה תעלה בכ-40% ביום המסחר הראשון, וב-100% בשבועות הקרובים.

מניית בואינג ( 123.21 -0.26% ) ריכזה עניין על רקע הזמנה שקיבלה מחברת התעופה הגדולה ביפן למטוסי איירבאס ובואינג.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully