וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של שי אגסי משיק רשת חברתית לקניות

רועכי גולדנברג

29.3.2014 / 10:34

טל אגסי, ששימש כמנהל הפריסה והאופרציה העולמית של בטר פלייס עומד מאחורי אפליקציית אייפון חדשה בשם GOTit, שמנסה לקדם את תחום המסחר המקוון בעולם הרשתות החברתיות

אחרי הכישלון המהדהד של המכוניות החשמליות מבית בטר פלייס, טל אגסי, האח הצעיר של המייסד שי אגסי, מנסה להמציא את עצמו מחדש. טל, ששימש כמנהל הפריסה והאופרציה העולמית של בטר פלייס וקודם לכן כסמנכ"ל בחברת SAP העולמית, עומד כעת מאחורי אפליקציית אייפון חדשה בשם GOTit, שמנסה לקדם את תחום המסחר המקוון בעולם הרשתות החברתיות.

האפליקציה היא למעשה רשת חברתית בפני עצמה, בה יכולים המשתמשים לספר לחבריהם על מוצרים חדשים שרכשו ובאיזו חנות עשו זאת. זה יכול להיות שעון יד, נעליים או אפילו מנה מומלצת במסעדה. דרך האפליקציה ניתן יהיה לעקוב אחר משתמשים בעלי תחומי עניין דומים בעולם הקמעונאות והצרכנות.

האפליקציה מהווה גם פתרון עבור בתי עסק שיכולים לנהל פרופיל אישי משלהם ברשת החברתית של GOTit, להקים מועדון לקוחות מקוון, לחלק הנחות והטבות ולבנות תתי קבוצות שמבוססות על גיל, מין, מיקום ועוד. האפליקציה גם תאפשר לשלוח התראות לבתי עסק כשמשתמשים מתעניינים במוצרים שלהם וכך בתי העסק יוכלו להעביר להם הצעות ממוקדות. בין בתי העסק שכבר עושים שימוש באפליקציה נמצאים belle & sue, AlefAlef, שרה בראון, story ועוד.

לדברי אגסי, "החברה נוצרה מתוך רצון להעצים משמעותית את חווית הקנייה והתאמתה לעידן הדיגיטל. החוויה הייחודית ב-GOTit מאפשרת לספר לחברים על הקניות שלי ולקבל המלצות מהם. אני יכול לסמן את הדברים שאני רוצה, לקבל מהם מתנות מהרשימות שייצרתי בעקבות פריטים שגיליתי דרך חברים או לקנות להם מתנה מתוך רשימת המוצרים שהם סימנו. הרשתות והחנויות יוכלו לראשונה לנהל דו-שיח משמעותי עם הלקוח".

  • עוד באותו נושא:
  • פנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully