וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע חדש של פאנטה מכניס אתכם לפרסומת

בפעילות חדשה של המותג פאנטה יוכלו המשתתפים לשלוח תמונות "סלפי" של עצמם ולקבל בחזרה דמות מצויירת שלהם. הדמות שתצבור הכי הרבה לייקים תופיע בפרסומת בטלוויזיה

מותג פאנטה משיק פעילות חדשה ומאפשרת לגולש הזוכה להשתתף בסדרת הפרסומות המצוירות של המותג בטלוויזיה – סרטוני “want a Fanta?”. במסגרת הפעילות יוכלו המשתתפים להוסיף מספר טלפון ייעודי לקבוצת וואטסאפ ולשלוח אליו מדי יום תמונת סלפי שלהם. המשתתפים המהירים ביותר יקבלו דמות מאויירת שלהם ויוכלו להעלות אותה לעמוד הפייסבוק שלהם על מנת לצבור לייקים. בסיום המבצע תשתתף דמותו המאויירת של הזוכה בפרסומת בטלוויזיה.

אז איך משתתפים?

1. נכננסים לעמוד הפייסבוק של "פאנטה Fanta", בו ניתן למצוא את מספר הטלפון של "פאנטה".

2. פותחים קבוצת וואטסאפ חדשה, תחת השם "המשפחה של פאנטה" ומצרפים אליה את המספר של "פאנטה" יחד עם חמישה חברים נוספים לכל הפחות.

3. מדי יום יקבלו החברים בקבוצה מסרון בו הם יתבקשו לשלוח תמונות "סלפי".

4. 70 המשתתפים הראשונים שישלחו את תמונותיהם, יקבלו בחזרה את תמונתם המאוירת.

5. התמונות יועלו לגלריית האיורים הנמצאת בדף הפייסבוק של "פאנטה", שם יצטרכו המשתתפים לגייס את חבריהם כדי לזכות בכמה שיותר לייקים עבור האיור שלהם.

גלי טאוב-שריג, מנהלת שיווק ב"קוקה קולה" אמרה כי "אנו נרגשים לצאת במיזם פורץ דרך למותג 'פאנטה' שמשלב את אמצעי הטלוויזיה והדיגיטל. הפעילות הייחודית שלנו מעניקה לצרכנים הזדמנות להיכנס לתוך הדמויות והשפה של המותג, ולהפוך שותפים לחוויה ולעשייה. בסיכום הפרויקט נתפור סרט פרסומת ייעודי עבור הזוכה בשפת האנימציה הייחודית של המותג שיעלה לשידור בטלוויזיה". לדבריו, "מטרת המהלך היא לחזק את השפה המשותפת שלנו עם הצרכנים הצעירים ולדבר אליהם בגובה העיניים - בפלטפורמות האהובות עליהם".

  • עוד באותו נושא:
  • פאנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully