וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה-קולה תקים "מפעל מחזור מוזיקלי" בפסח

במפעל קוקה-קולה בבני ברק יוכלו הילדים, בתמורה לבקבוק שתייה ריק, ללמוד על חשיבות המחזור בצורה מהנה וחווייתית. הילדים יכינו כלי נגינה שישמשו אותם ליצירה מוזיקלית

בפסח הקרוב תקיים חברת קוקה-קולה ישראל, זו השנה הרביעית ברציפות, את אירוע מפעל המחזור - Coca-Cola Recycling Music Factor. האירוע יתקיים במפעל הייצור של החברה בבני ברק ובמסגרתו יוכלו המבקרים להתרשם מתהליך המחזור בזמן אמת. בין היתר תופעל במתחם מכונה המדגימה כיצד להפוך את קרטוני האריזה של בקבוקי הקולה לתופים ואת פקקי הבקבוק למקלות תיפוף אמיתיים, כמו גם ליצור מגנט למקרר בצורת גיטרה משימוש חוזר בפחית שתייה ורעשנים מבקבוקי הפלסטיק.

הפעילויות במתחם ישלבו הפעלה אקטיבית של הילדים ושילובם בהליך היצירה. במקביל, במתחם יפעל קסילופון ענק ופינת תופים עליהם ניתן לנגן, כאשר כלי הנגינה שיצרו הילדים ישמשו אותם להפקת יצירה מוסיקלית אמיתית, שתוקלט באולפן הקלטות במקום. בסיום כל פעילות יקבלו המבקרים את היצירות הממוחזרות שייווצרו. את הפעילות ילוו אמני להקת "טררם!", המשלבת תיפוף על הגוף, תנועה ומוסיקה חיה. האמנים ידגימו למבקרים כיצד ניתן להפיק צלילים ומקצבים מהתוצרים הממוחזרים.

מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, טל רבן, אמר כי "חברת קוקה-קולה, כחברה יצרנית ומובילה בשוק המשקאות בישראל, פועלת כבר שנים רבות בתחום האחריות הסביבתית במסגרת תכנית רב שנתית. בנוסף, פועלת החברה בשנים האחרונות במטרה לעודד מחזור אריזות בקרב הקהל הרחב תוך הדגשת התועלת והפשטות שבפעולה זו. אנו גאים להמשיך את המסורת גם השנה, ולהשיק את 'מפעל המחזור' של קוקה-קולה, שיעניק השנה חוויה מוסיקלית מרגשת למבקרים אשר יזכו לראות ולחוש בזמן אמת את קסמו של המחזור ולהיות שותפים לו, במעט מאמץ".

מיקום הפעילות: מפעל קוקה-קולה, רחוב כהנמן 129, בני-ברק.
הגעה: חניון אוניברסיטת בר-אילן, שם ניתן לחנות. היציאה למפעל באמצעות שאטלים ייעודיים שייצאו וישיבו את המבקרים מדי 15 דקות.
תקופת הפעילות: חול מועד פסח 10.4-22.4
שעות פעילות: 08:15-21:30 / ערב חג שני 07:45-12:30
השתתפות: הכניסה לפעילות מותנית בהרשמה מוקדמת באתר האינטרנט cocacola.co.il, ומתאימה לכל המשפחה.
מחיר: ללא תשלום, בתמורה לבקבוק / פחית ריקים לכל משתתף.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה-קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully