וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הסוף לחיובים מנופחים על גלישה בחו"ל

גד פרץ

31.3.2014 / 13:58

תיקון רישיונות חברות הסלולר בנוגע לשירותי נדידה בחו"ל ימנע חיובי יתר המושתים על הצרכן בשל גלישה סלולרית המתבצעת בחו"ל, ללא הסכמה מפורשת של המנוי

שר התקשורת גלעד ארדן הורה היום (ב') רשמית על תיקון רישיונות חברות הסלולר בנוגע לשירותי נדידה בחו"ל, כך שימנעו חיובי היתר המושתים על הצרכן בשל גלישה סלולרית המתבצעת בחו"ל, ללא הסכמה מפורשת של המנוי. ההחלטה של ארדן באה בתום שימוע שערך לחברות הסלולריות.

ההודעה של המשרד היום היא פורמלית בלבד, ובאה להודיע על כך שארדן החליט לתקן את הרישיונות של החברות ולהילחם בתופעה לפיה לקוחות משתמשים באינטרנט סלולרי בחו"ל ללא ידיעה מוקדמת שמדובר בתשלומים מנופחים.

מעתה והלאה, החברות הסלולריות יחסמו, ללא תשלום, את הגישה לשירות גלישה לכל מנוי, מיד עם הגעתו לחו"ל, אלא אם כן למנוי יש הסכם עם החברה הכולל שירות גלישה במדינת היעד, או שהמנוי ביקש באופן מפורש לאפשר לו באופן קבוע גישה לשירותי גלישה בזמן שהותו בחו"ל.

מנוי אשר ביקש לאפשר לו באופן קבוע גלישה בחו"ל, ואשר אין לו הסכם עם חברת הסלולר הכולל שירות גלישה במדינת היעד, חברות הסלולר חויבו לשלוח לו מיד עם הגיעו לחו"ל מסרון אשר יכלול מידע בדבר האפשרות לחסום את שירות הגלישה באמצעות שינוי הגדרות במכשיר או באמצעות פנייה למוקד הפניות הטלפוני של החברה (שיחת חינם).

עוד נמסר, כי כדי להגביר את השקיפות מול הצרכן הוחלט לחייב את חברות הסלולר לשלוח, ללא תשלום, מסרון למנוי שרכש חבילת שירות נדידה בינלאומית, ברגע שהוא מנצל 75%, 90% ו-100%, מהחבילה, ובו יצוין שיעור ניצול החבילה ומועד עריכת חישוב הניצול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully