וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי זיסר מסיים תפקידו באלביט הדמיה

נדב נוימן

1.4.2014 / 8:36

אלביט הדמיה מדווחת על הכנסות של כ-490 מיליון שקל והפסד של 1.5 מיליארד שקל ב-2013. שלושה חודשים לאחר הסדר החוב בעצום בחברה, זיסר מאבד את תפקידו הניהולי

אלביט הדמיה דיווחה אמש (ב') על הכנסות בסך של כ-490 מיליון שקל בשנת 2013, לעומת כ-629 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, ועל הפסד של כ-1.5 מיליארד שקל. כמו כן, לאחר שאיבד את השליטה בחברה, מוטי זיסר מסיים את תפקידו גם כמנכ"ל ונשיא אלביט הדמיה, כך דיווחה החברה, כשלושה חודשים לאחר הסדר החוב העצום. על פי הודעת החברה, הדירקטוריון מחפש בימים אלה מחליף לתפקיד המנכ"ל. עוד נמסר כי החברה נמצאת במגעים עם זיסר בנוגע לאפשרות שיתפקד כיועץ לאלביט הדמיה.

הפיחות בהכנסות נובע מירידה בהכנסות ממרכזים מסחריים וממכירת מרכזים מסחריים, מהפעלת בתי מלון וניהולם ומהיעדר רווח ממכירת נכסי נדל"ן. לעומת זאת, נרשם בשנה החולפת גידול בהוצאות החברה, שהסתכמו בכ-2 מיליארד שקל לעומת כ-1.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זאת, בשל עלייה בהפסדי חברות בנות, הוצאות מימון גבוהות יותר, והפחתות מלאי הנדל"ן של נכסים בבעלותה של פלאזה סנטרס ומקדמות בגין מלאי נדל"ן, אשר הסתכמו לסך של כ-615 מיליון שקל.

ההפסד בשנת 2013 הסתכם בסופו של דבר בכ-1.565 מיליראד שקל, מתוכו הפסד של כ- 1.155 מיליארד שקל מיוחס לבעלי מניות הרוב וכ-409 מיליון שקל לבעלי מניות המיעוט. ההפסד בתקופה המקבילה אשתקד הסתכם בסך של כ-484 מליון שקל.

רון הדסי, יו"ר אלביט הדמיה: "אלביט הדמיה יוצאת לדרך חדשה עם השלמת הסדר החוב ומינוי דירקטוריון חדש. לחברה נכסים איכותיים ברחבי העולם, לצד חברות איכותיות בפורטפוליו, דבר שיתמוך בפעולות ההשבחה של החברה, לטובת בעלי מניותיה, בעלי החוב, מנהליה ועובדיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully