וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחסכו עד 90% במחיר השיחות לארץ מהסלולר

ROAMER מאפשרת לטסים לחו"ל לדבר עם המשפחה והחברים בארץ ללא החבילה של ספקית הסלולר הישראלית, באמצעות שימוש בסים מקומי ובמחירים נמוכים

אפליקציה חדשה מאפשרת לטסים לחו"ל לדבר עם חבריהם ומשפחתם בארץ במחירים זולים בעד כ-90% מהמחירים שמציעות ספקיות הסלולר הישראליות. אפליקציית ROAMER, הזמינה גם למשתמשי האייפון וגם למשתמשי האנדרואיד, מאפשרת לנוסע להמשיך להשתמש במספר הישראלי, על ידי שימוש בכרטיס סים מקומי של מדינת היעד.

כדי להשתמש באפליקציה על הנוסע להפעיל אותה לפני הטיסה ולהזין לתוכה את מספר הטלפון שלו. בהגיעו ליעד, על הנוסע לרכוש כרטיס סים מקומי ולהפעיל את האפליקציה.

"העובדה שחברות הסלולר מכריחות אותך לרכוש לקראת הנסיעה לחו"ל חבילות שיחה במחירי עתק, ולחזור ארצה עם חשבונות מפוצצים, הביאה אותי להבנה שחייבים למצוא פתרון", אומר מייסד האפליקציה סיימון רבין. "מרגע שהשקתי יחד עם שותפיי את האפליקציה נרשמו כבר עשרות אלפי הורדות, בעיקר במדינות אירופה. אנחנו רואים פוטנציאל רב בישראל מכיוון שישראלים לא אוהבים 'לצאת פראיירים' והם נוסעים הרבה לחו"ל, אם לטיול אחרי צבא, אם לנסיעות עם המשפחה או לטובת עסקים ברחבי העולם. אני משוכנע שהשוק הישראלי יגיב למוצר בצורה טובה. אחרי כל השנים שחברות הסלולר 'דופקות' את הצרכן הישראלי, הגיע הזמן שהצרכן הישראלי יחזיר להן, ויראה כי הכוח נמצא בידיו. באמצעות ROAMER יוכל הצרכן הישראלי לחסוך עד 90% מהתשלום בשיחות מחו"ל לארץ ובקבלת שיחות, תוך שימוש פשוט מאוד וקל לתפעול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully