וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקה קולה משיקה: ספרייט מופחת סוכר בטעם זהה

25.4.2014 / 15:14

אחרי שנתיים של פיתוח, הצליחו בקוקה קולה להפחית 40 אחוז מכמות הסוכר, אבל שמרו על הטעם המוכר. המהלך התאפשר הודות לשימוש בממתיק טבעי מצמח הסטיביה

פחית ספרייט. ShutterStock
פחית ספרייט/ShutterStock

קוקה-קולה ישראל תשיק את המשקה הפופולרי ספרייט כשהוא מופחת ב- 40% מכמות הסוכר. טעמו לא צפוי להשתנות. המהלך התאפשר הודות לפיתוח חדשני של קוקה קולה ישראל בשילוב החברה הבינלאומית שנמשך כשנתיים, ומבוסס על שימוש בממתיק ממקור טבעי מצמח הסטיביה.

צמח הסטיביה הינו מקור טבעי לממתיק ללא קלוריות, והוא מחליף 40% מכמות הסוכר במשקה - ובהתאם אותו שיעור במספר הקלוריות. ממתיק הסטיביה מופק מעלי צמח הסטיביה. ממתיק זה הינו מרכיב בטוח אשר אושר לשימוש על ידי האיחוד האירופי, מנהל ה-FDA האמריקני ומשרד הבריאות בישראל, ונמצא במוצרי מזון ומשקאות רבים בעולם.

המשקה בהרכבו החדש יכיל 24 קלוריות ל-100 מ"ל לעומת 42 קלוריות בהרכב הקודם. המשקה לא יכיל צבעי מאבל, קפאין או חומרים משמרים.

טל רבן, מנכ"ל קוקה קולה ישראל: "הצרכנים מעדיפים היום מוצרים עם פחות מלח וסוכר. אנו רואים שתעשיית המזון נעה לכיוון הזה. יחד עם זאת חשוב מאוד לזכור שהצרכנים רוצים גם מוצרים טעימים ובאיכות גבוהה. למדנו כי בעולם המזון מנצחים בטעם , אנחנו הצלחנו לקיים גם הפחתה משמעותית של 40% וגם לשמור את הטעם האהוב של ספרייט וזה הייחוד המשמעותי של המהלך".

לימור בן חיים, דיאטנית קלינית הוסיפה: "משקאות מופחתי סוכר השומרים הן על הטעם ועל חווית השתייה, והן על ערך קלורי וסוכרי נמוך ככל האפשר נותנים פתרון אמיתי לצרכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully