וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חדשנות על הבר" ביום ג': על "הערים החכמות"

27.4.2014 / 10:35

"גלובס", בשיתוף חברת פרטנר, מציג את המפגש הבא בסדרת "חדשנות על הבר". באירוע שיתקיים ביום ג', 29 באפריל בהרצליה, נארח את האדריכל רפי רייש שידבר על אתגר הערים החכמות

"גלובס" בשיתוף פרטנר מציג אירוע נוסף בסדרת אירועי "חדשנות על הבר". המפגש הקרוב יתקיים ביום ג', ה-29 באפריל, בבר "דבלין " שברחוב שנקר 4, הרצליה. הפעם נארח באירוע את האדריכל רפי רייש, אשר יציג למשתתפים את אחד השווקים הכלכליים המסקרנים בעולם, המציע פתרונות טכנולוגיים לאתגרים הגדולים של הערים היום.

רייש, מנכ"ל חברת SUITS המתמחה באסטרטגיות וטכנולוגיות לעירוניות חכמה וכיהן בעברו כמנהל אגף לבנייה במשרד הפנים, יסביר מהי "העיר החכמה" ועד כמה היא תוכל לשפר את חיינו.

התפתחותה של הטכנולוגיה, בד בבד עם מגמת העיור (אורבניזציה), מהווה פוטנציאל לשירותים ופתרונות טכנולוגיים חדשים ומתוחכמים. הבאזז העסקי שנוצר סביב תעשייה זו מגובה בתחזיות לגודל שוק של כ-400 מיליארד אירו בשנה מהעשור השלישי במאה הנוכחית. במפגש, יבקש רייש להשיב על השאלה - האם מדובר בנקודת פריצה של ממש, או שאולי זאת עוד דרך לשיווק מוצרים טכנולוגיים?

את האירוע יפתח עופר שמואלי, מנהל מחלקת חדשנות בחברת פרטנר. שמואלי יציג את ששת הסטארט-אפים שנבחרו לקחת חלק בתוכנית ה –Orange 4G innovation Lab . הוא יסביר כיצד באו לידי ביטוי יתרונות הטכנולוגיה המתקדמת של הדור הרביעי במיזמים, וכיצד אלה יכולים לסייע להעצים את חיי היומיום של כולנו.

מנחה האירוע במפגשי "חדשנות על הבר" הוא רועי גולדנברג, כתב האינטרנט והדיגיטל של גלובס.

המפגש יתקיים ב-29 באפריל, בבר "דבלין" שברחוב שנקר 4, הרצליה.

הכניסה לאירוע ללא תשלום, אך ברישום מוקדם.

*** להרשמה והשארת פרטים - לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • חדשנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully