וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה כשמנערים פרסומת של משקה מוגז?

28.4.2014 / 13:24

מי עומד מאחורי הקמפיין החדש שמשתלט לאחרונה על מסכי הסמארטפונים? כמו בקמפיינים קודמים שהכילו טיזרים גם ברנז'ת הפרסום מחכה לתשובה

אם אתם גולשים באינטרנט בסמארטפון שלכם, והרי ברור שאתם גולשים באינטרנט בסמארטפון שלכם, סביר להניח שנתקלתם בימים האחרונים בקמפיין פרסומי חדש. רק שהפעם, במקום להתעלם מעוד פרסומת מוכרת, לא כל כך ברור מה השתלט לנו על המסך. הטיזר לקמפיין מקפיד לשמור על מסתוריות ומתחת לכיתוב בגדול (The different side of COLA) מופיעה ההבטחה כי בקרוב הכול יהיה ברור יותר (Coming soon).

האם היצירתיות כאן היא פרסומת של אחת מחברות המשקאות או שמסתתר כאן גוף שדווקא רוצה לצאת כנגד המשקה של הקולה?

לשתות קולה חמה זה אף פעם לא כיף, במיוחד כשהקיץ הישראלי הלוהט מתקרב, אבל הטמפרטורות בברנז'ה עולות וכולם מנסים לברר מי עומד מאחורי הקמפיין המסתורי. העובדה שהמונדיאל מתקרב בצעדי ענק (נפתח בברזיל ב-12 ביוני) מוסיפה שמן למדורה הבוערת - קוקה קולה היא אחת מנותנות החסות הרשמיות לטורניר ולפפסי אין שום כוונה להישאר מאחור, לכן היא שחררה קליפ אינטראקטיבי עמוס בכוכבי כדורגל ובגרסה חדשה לשיר "Heroes" של דייויד בואי (בעזרת הטכנולוגיה של חברת אינטרלוד של יוני בלוך).

אז מה חדש בקמפיין המסתורי, זה שאף אחד לא מצליח להבין מי לעזאזל עומד מאחוריו, זה שמעורר כרגע את כל הבאזז בתעשייה? לראשונה הקמפיין כולו מושק במובייל בלבד, בלי עזרה מהחברים בטלוויזיה, בעיתונים וברשת. החשיפה הגדולה של הקמפיין מתוכננת לעלות בטלוויזיה, עכשיו רק נותר להפסיק להריץ את הפרסומות ביס מקס או בהוט מג'יק ולחכות לרגע שיפתרו לנו את התעלומה.

זאת לא הפעם הראשונה שתעשיית הפרסום הישראלית פותחת קמפיין גדול עם טיזר מסתורי, כשאת המסר העיקרי (ובד"כ גם המפתיע) היא מפילה עלינו מאוחר יותר, אבל היא אף פעם לא התמסרה באופן מוחלט למובייל כמו בקמפיין הנוכחי.

ב-2012, לפני הבחירות, ניסו החבר'ה בוועדת המדרוג באינטרנט להוכיח לנו שהפרסום ברשת עובד עם קמפיין שהכניס את איווט ליברמן למגננה, כשהריצו את אולג פטרושקה לראשות הממשלה. לא רק ליברמן רצה לדעת מי עומד מאחורי המתחרה שקם לו, חצי ישראל ניסתה לברר את זהותו האמיתית של המועמד החדש. יש לנו הרגשה שהפעם זה הולך להיות מסקרן יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully