וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל 2014: הבוננזה הגדולה של תעשיית ההימורים

מערכת גלובספורט

3.5.2014 / 13:43

הטורניר בברזיל עשוי לייצר הכנסות בסך מיליארד ליש"ט בבריטניה; גם בישראל צפוי גידול משמעותי בהכנסות הטוטו, שבגביע העולמי 2010 הסתכמו ב-211 מיליון שקל

ההתפתחות הטכנולוגית בשנים האחרונות שמאפשרת לאנשים להמר על תוצאות אירועי ספורט גם מהמכשירים הסלולריים שלהם, בכל זמן ורגע נתון - צפויה לייצר לתעשייה בוננזה שכמוה טרם זכורה במהלך מונדיאל 2014, שיתקיים בין ה-12 ביוני ל-13 ביולי בברזיל.

העיתון האנגלי "דיילי מירור" מדווח כי סך ההימורים ברחבי בריטניה על הגביע העולמי במהלך החודש בו הוא יערך, עשוי להגיע לשיא כל הזמנים של מיליארד ליש"ט. קייט מילר, דוברת סוכנות וויליאם-היל: "אנחנו מצפים להיקף הכנסות של 200 מיליון ליש"ט מהימורים על הטורניר. יש לנו בערך 20% מהשוק הבריטי, כך שהמשמעות היא מונדיאל מיליארד הליש"ט הראשון עבור התעשייה".

על-פי הערכות, זה יהיה המונדיאל הראשון שבו יתקבלו יותר הימורים בפלטפורמות האונליין השונות - מחשבים, טאבלטים וטלפונים סלולריים - מאשר בחנויות ההימורים המסורתיות.

אגב, בישראל הכניס מונדיאל 2010 שנערך בדרום אפריקה סך של 211 מיליון שקל לטוטו. הגביע העולמי של 2006 (גרמניה) הכניס למועצת ההימורים 206 מיליון שקל. על-פי הערכות, פלטפורמת האונליין החדשה של הטוטו ושדרוג מספר המשחקים המוצעים להימור - צפויים להקפיץ את נתוני ההכנסו הללו משמעותית במהלך הטורניר בקיץ הקרוב.

כלל הכנסות הטוטו בשנה האחרונה (2013) הסתכמו בשיא חדש של 1.92 מיליארד שקל, ובמועצת ההימורים מעריכים כי ב-2014, בזכות המונדיאל, הם יחצו לראשונה את רף ה-2 מיליארד שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully