וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י.פור.אס ישראל תקים מערכות הבטיחות במנהרת הראל

החברה תתקין במנהרות שנכרו מתחת לרכס הראל מערכות לכיבוי אש, פינוי עשן, טלפוני חירום ועוד. שווי העסקה עומד על כ-2 וחצי מיליון שקלים

חטיבת הטכנולוגיות של G4S ישראל היא זו שתקים את מערכות הבטיחות במנהרות הראל, שנכרו מתחת לרכס הראל ומחוברות לכביש מספר 1. החטיבה תשמש לצורך התקנת המערכות כקבלן משנה של חברת "מנורה איזו אהרון". שווי העסקה עומד על כ 2 וחצי מיליון שקלים.

במסגרת העסקה תתקין החטיבה במנהרות מערכות לגילוי אש, מערכת גילוי טרמית מתקדמת העושה שימוש בסיב אופטי, מערכות כריזה וגילוי, מערכות שליטה ופינוי עשן על פי תקן 1001 ומערכות טלפון חירום לנהגים.

תחום הבטיחות הוא נושא בעל חשיבות רבה בתחום המנהרות, שכן תשתית זו הינה בעלת היבטים וצרכים המחייבים מערכות בטיחות הכוללות מערכות תומכות חיים ופינוי המונים. מערכות הבטיחות הן הנדבך המרכזי לצורכי הפעלת אמצעי הפינוי השונים עפ"י תרחישי העבודה המשתנים במצבי חירום.

מנהל אגף הפרויקטים בחטיבת הטכנולוגיות אמיר אלון אמר כי "מערכות הבטיחות שיותקנו מבוססות על טכנולוגיות זהות למערכות המותקנות מזה כ-3 שנים במנהרות הכרמל". לדבריו, "המערכות הוכיחו את אמינותן הרבה בתנאי הסביבה הקשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully