וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט מציגה אינטרנט במהירות 200 מגה

גד פרץ

12.5.2014 / 10:58

המנכ"ל אילן צחי: 30% מלקוחותינו כבר משתמשים היום במהירות 100 מגה. החברה הודיעה כי עד סוף השנה תספק אינטרנט במהירות חצי ג'יגה

חברת הוט מטלטלת היום (ב') את שוק האינטרנט ומציגה אינטרנט במהירות של 200 מגה, מהירות גלישה שלאף מפעיל בישראל אין יכולת לספק. יתרה מזאת - החברה הטילה הבוקר פצצה של ממש כשהצהירה כי עד סוף השנה היא תשיק אינטרנט במהירות חצי ג'יגה (500 מגה)

באשר למחירים, הוט מבהירה כי לרגל ההשקה תוצע במבצע חבילת טריפל 200 מגה ב-200 שקל ל- 3 חודשים עבור מצטרפים חדשים. לקוחות קיימים יוכלו לקבל "טריפל פלטינום" שיכלול מהירות גלישה של 200 מגה, חבילת "הכל כלול" של כל ערוצי הטלוויזיה, שיחות בארץ ללא הגבלה ואת קופסת התקשורת החכמה HOT Fiber Box ב-399 שקל. מנויי אינטרנט בלבד יוכלו לקבל אינטרנט 200 מגה ב-169 שקל במבצע לרגל ההשקה. החברה לא ציינה מה יהיה המחיר המלא לאחר המבצע.

אילן צחי, מנכ"ל הוט, אמר היום כי החברה הכפילה את מהירות הגלישה שלה בתוך שנה וכי היא מגדילה את הפער מול המתחרה בזק.

צחי ציין כי 30% מהלקוחות גולשים של הוט כבר משתמשים היום במהירות 100 מגה. לדבריו, "המהירות הממוצעת בישראל בגלישה באינטרנט היא 22 מגה ויש להוט רצון להיות אחת החברות שידחפו הכי חזק את מהירות הגלישה כדי להגיע למקום מכובד מבין מדינות ה-OECD. אנחנו הולכים למכור את ה-200 מגה בכל מקום בארץ".

צחי הוסיף כי במקביל הוט תשדרג את מהירות העלאת הקבצים לרשת ל-5 מגה, שזו המהירות הכי גבוהה בארץ

  • עוד באותו נושא:
  • הוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully