וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: אפשר לפרסם בטוויטר בישראל

רועי גולדנברג

13.5.2014 / 12:08

הרשת החברתית פתחה היום את מערכת הפרסום העצמאית שלה גם לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, שיוכלו לעשות בה שימוש כדי להגיע למצייצים

עם 255 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, הציפור הכחולה של טוויטר נוחתת היום רשמית בישראל. החברה אמנם עדיין לא פותחת משרד מכירות מקומית, אך היום (ג') היא פתחה את מערכת הפרסום העצמאית שלה גם לעסקים קטנים ובינוניים בישראל, שיוכלו לעשות בה שימוש כדי להגיע למצייצים.

בטוויטר לא שיתפו את נתוני המשתמשים הפעילים בישראל, אך על-פי הערכות מדובר על כ-150 אלף משתמשים בלבד - לא מספר משמעותי מספיק כדי לגרום לעסקים לקפוץ על העגלה של טוויטר ולפרסם שם.

עם זאת, בארי קולינס, מנהל חטיבת העסקים הקטנים והבינוניים באזור EMEA בטוויטר, הסביר היום בשיחת טלפון עם "גלובס" כי "ראינו פה קצב צמיחה חזק של משתמשים שמצטרפים לשירות, יש פה סביבה טכנולוגית חזקה, ואנחנו מאמינים ומתרגשים מההזדמנות שתהיה לעסקים הקטנים והבינוניים בפרסום בטוויטר".

עוד הוסיף קולינס ואמר כי "אנחנו מאמינים שמוצרי הפרסום של טוויטר יעזרו לעסקים בישראל וגם ימשכו משתמשים מקומיים להצטרף לשירות".

במקביל להשקת מערכת הפרסום העצמאית, שעד כה הייתה סגורה לעסקים מקומיים, החברה השיקה בשבוע שעבר חשבון טוויטר עבור עסקים מקומיים כדי לסייע להם בצעדיהם הראשונים בפרסום בטוויטר עם טיפים ועצות, אך לדברי קולינס, כרגע התמיכה תהיה באנגלית בלבד.

בפברואר השנה פרסמה טוויטר כי היא מחפשת אחר אנשי מכירות ישראליים עם ניסיון בניהול תיקי לקוחות ובהבנת עולם הפרסום הדיגיטלי כדי שיצטרפו למשרדי החברה בדבלין אירלנד ויסייעו משם בתמיכה בעסקים ישראלים בטוויטר, אך נראה כי עדיין לא גויסו כאלה. מהלך זה מזכיר מהלך דומה שנקטה פייסבוק, שנכנסה לעובי הקורה מבחינת שוק הפרסום הישראלי עד לאחרונה, כשהודיעה כי תפתח משרד מכירות מקומי.

בדומה למתרחש בפייסבוק, מי שצפוי להוביל את תעשיית הפרסום המקומית בטוויטר מבחינת תקציבים הם הסטארט-אפים המקומיים. חלקם כבר היום מפרסמים בטוויטר דרך חשבונות אמריקאיים, אך צפויים להגביר את הפעילות בפנייה למשתמשים בכל רחבי העולם.

"חלק מהפוקוס שלנו אכן יהיה בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית", מאשר קולינס.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully