וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו סל המוצרים הזול ביותר לל"ג בעומר?

וואלה! חדשות ואתר "מיי סופרמרקט" בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את הסל הזול ביותר למדורת ל"ג בעומר. אז באיזו רשת הכי שווה למלא את העגלות לכבוד בר כוכבא?

שלושים ושלושה ימים עברו מאז הפסח והגיע זמן המדורות המסורתיות. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר למדורת ל"ג בעומר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפוחי אדמה (1 ק"ג) נמכרים במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירם על 2.60 שקלים. ברשת מגה באינטרנט עומד מחיר כמות דומה על 2.90 שקלים, ואילו ברשתות יינות ביתן באינטרנט, שופרסל און ליין וויקטורי באינטרנט עומד המחיר על 3.90 שקלים. אריזת חומוס אחלה ( 500 גרם) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירה על 10.50 שקלים. ברשת ויקטורי באינטרנט עומד מחיר האריזה על 10.70 שקלים, ברשתות יינות ביתן באינטרנט ושופרסל אונליין עומד המחיר על 11.20 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 11.30 שקלים.

חבילה של חמש פיתות נמכרת במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם עומד מחירה על 3.5 שקלים. ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 4.50 שקלים, ברשת מגה באינטרנט על 6 שקלים ואילו ברשתות שופרסל אונליין וויקטורי אונליין על 6.60 שקלים. בקבוק קולה זירו (1.5 ליטר) נמכר במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט תמורת 6.50 שקלים, ברשת ויקטורי באינטרנט עומד המחיר על 6.60 שקלים, ברשתות יינות ביתן ושופרסל אונליין עומד המחיר על 7 שקלים ואילו ברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 7.50 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי סל הקניות הזול ביותר לל"ג בעומר יימצא ברשת רמי לוי באינטרנט, תמורת 132.50 שקלים. אותו סל יעלה ברשת ויקטורי באינטרנט 133.90 שקלים, ברשת שופרסל אונליין 148.60 שקלים, ברשת יינות ביתן אונליין 147.90 שקלים וברשת מגה באינטרנט 162.50 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה באינטרנט, שופרסל אונליין, רמי לוי באינטרנט, ויקטורי באינטרנט ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע על המלאי של מוצר קיים בכל סניף ומציע מוצרים חלופיים במקום.

כתבות נוספות בסדרה:

מהו סל המוצרים הזול ביותר ליום העצמאות?
בדיקה: מהו סל המוצרים הזול ביותר לפסח?
בדיקה: האם המזון באנגליה זול יותר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully