וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איידיגיטל משיקה שירות תיקונים למכשירי אייפון

הרשת תספק שירותי תיקונים לכל מכשירי האייפון, בין אם נקנו דרכה ובין אם דרך ספק אחר. השירות יינתן בכל חנויות הרשת ברחבי הארץ ויינתן שירות אקספרס בסניף רמת אביב

כחלק ממדיניותה של חברת אפל לפתיחת השוק הישראלי בתחום האייפונים הודיעה iDigital החל מהיום (שני) תחל לשווק מכשירי אייפון באופן ישיר. לאור שינוי זה משיקה iDigital מערך שירות חדש לתיקוני מכשירי אייפון.

במסגרת מערך השירות החדש תעניק iDigital, מגוון שירותים משודרגים וייחודים עבור הקהל הרחב. iDigital מציעה שירות תיקונים לכל מחזיקי מכשיר iאייפון באשר הם וללא הפרדה אם המכשיר נקנה ב iDigital או במקום אחר. שירות התיקונים יינתן בכל אחד מחנויות הרשת ברחבי הארץ וכמו כן תספק החברה שירות תיקונים אקספרס בחנות בקניון רמת אביב במסגרתו יתוקן המכשיר בטווח זמן של עד 4 שעות.

בנוסף, תספק הרשת מכשיר אייפון חלופי ללקוחות שמסרו את מכשיריהם לטיפול ותספק ללקוחות תוכנית אחריות מורחבת שבסגרתה יתוקנו כל התקלות במחיר של 280 שקלים לשנה בלבד.

מנכ"לית iDigital, איילת צרפתי-רוזן, אמרה כי "סוף סוף יש לצרכן הישראלי מקום בטוח,מקצועי ואמין לתקן את האייפון שלו". לדבריה "עד היום, התקשה הצרכן הישראלי למצוא מקום שייתן לו שירות טוב בתחום זה. עם כניסתנו כיבואנים ישירים של מכשירי אייפון, אנו משיקים את מערך שירות התיקונים היעיל והמקצועי ביותר בישראל וכמו כן, תכנית אחריות מורחבת לכל הישראלים שמחזיקים מכשירי אייפון ומבקשים לקבל שירות תיקונים מקצועי ויעיל הראוי למותג מוביל כמו אפל".

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully