וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעילה שלילית בוול סטריט: מניית סטפלס קרסה 12.5%

קובי ישעיהו

20.5.2014 / 23:24

בארה"ב לא פורסמו היום נתוני מאקרו ולמעשה בוול סטריט ממתינים לפרסום הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה מחר. הום דיפו וסטפלס פרסמו דוחות

יום המסחר בוול סטריט (ג') נחתם בירידות שערים במדדים, כאשר מניות הטכנולוגיה והקמעונאות הובילו את הירידות. הסנטימנט השלילי המשיך לשלוט במניות הקטנות והבינוניות ומדד הראסל 2000 סים בירידה של כ-1.5%. אתמול הסתיים המסחר בעליות שערים ובאירופה ננעל המסחר במגמה מעורבת. ללא נתוני מאקרו שהתפרסמו היום, המשקיעים הגיבו לשלל דוחות וממתינים לקטליזטורים שיניעו את השווקים.

וולסטריט, אינפו. גלובס
וולסטריט, אינפו/גלובס

בארה"ב לא פורסמו היום נתוני מאקרו ולמעשה בוול סטריט ממתינים לפרסום הפרוטוקולים מישיבת הפד האחרונה (מחר) ולפרסום נתונים משוק הנדל"ן (מחרתיים).

יקח הרבה זמן עד שהפדרל ריזרב יעלה את הריביות, כך אמר היום וויליאם דאדלי (Dudley), נשיא שלוחת הפד בניו-יורק, בנאום שנשא בכנס כלכלי. דאדלי טען כי יהיו פערי זמן גדולים בין התקופה שבה הפד יפסיק את תוכניות התמריצים לבין התקופה שבה הוא יחליט להעלות את הריביות. בכל מקרה, דאדלי סבור כי הפד יעלה את הריבית באופן איטי והדרגתי.

רוב החברות שמרכיבות את מדד S&P500 פרסמו דוחות. כ-75% מהן היכו את תחזיות הרווח וכ-54% היכו את תחזית ההכנסות. בממוצע נרשמה צמיחה של כ-2.1% ברווחי החברות. יחד עם זאת, ציפיות האנליסטים לקראת עונת הדוחות עמדו על גידול של כ-1% בלבד ברווחים.

סטפלס קרסה הופ דיפו (77.95 1.89%+) פרסמה תוצאות לפני פתיחת המסחר. החברה דיווחה על רווח של 1 דולר למניה ברבעון האחרון לעומת צפי אנליסטים לרווח של 99 סנט למניה. גם ענקית הציוד המשרדי סטפלס דיווחה על תוצאות שלא עמדו בתחזיות המוקדמות ומניית החברה רשמה ירידות חדות.

ענקית התרופות פייזר (29.275 0.02%-) הביעה אתמול תסכול רב מכך שענקית התרופות הבריטית אסטרה-זנקה דחתה את הצעת הרכש האחרונה שלה, שעמדה על כ-117 מיליארד דולר. כעת ממתינים המשקיעים לראות עם פייזר תשפר שוב את ההצעה או שתנטוש את הזירה.

גוגל (529.77 0.17%+) מתכוונת להכניס שוב את ידיה לכיסים העמוקים שלה ולרכוש במיליארד דולר את חברת Twitch, המפעילה שירות סטרימינג לצפייה במשתמשים שמשחקים במשחקי וידיאו - כך עולה מדיווחים שונים ברחבי האינטרנט. בתוך כך, גוגל ואפל הודיעו בסוף השבוע כי הן זונחות את תביעות הפטנטים ההדדיות שלהן, ואף הצהירו כי יפעלו לקדם רפורמות חוקיות בתחום הפטנטים.

חברת הביו רפואה פלוריסטם (3.49 0.29%-) הודיעה היום על התקדמות בתוכנית הקלינית והמסחרית שלה בדרום קוריאה: מנהל המזון והתרופות הדרום קוריאני (MFDS) אישר לה להשתמש בתאים שיוצרו במתקן תאי הגזע החדש בחיפה בניסויים הקליניים המתקדמים המתוכננים במדינה. בעקבות האישור, תוכל כעת פלוריסטם להתחיל בניסוי הקליני פאזה 2 בצליעה בינונית לסירוגין (IC) בדרום קוריאה. ניסוי זה קיבל את אישור המנהל בנובמבר 2013, וכבר נמצא בעיצומו במרכזי מחקר בארה"ב וגרמניה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully