וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל שפרינגר עורכים כנס יזמות באוניברסיטת תל אביב

הזוכים שייבחרו מבין היזמים שיציגו את רעיונותיהם בכנס ייזכו להשתתף בתכנית ההרצה של תאגיד המדיה וייקבלו סיוע כלכלי והדרכה ממנטורים מובילים

LIVE

(צילום: דניאל בוק)

תאגיד המדיה אקסל שפרינגר Plug & Play עורך היום (חמישי) באוניברסיטת תל אביב אירוע במסגרתו יוכלו יזמים להציג את רעיונותיהם בפני חבר שופטים, בתקווה לזכות במימון וסיוע. חבר השופטים יורכב ממומחים בתחום הסטארט-אפ בישראל ובאירופה. הזוכים יוכרזו במהלך אירוע חגיגי עם ראשי תעשיית ההיי טק בארץ ואורחים רבים מחו"ל.

היזמים שייבחרו על ידי השופטים יקחו חלק בתכנית ההאצה של התאגיד. הם יזכו למענק של 25,000 יורו וישהו במהלך התקופה בברלין. הם יהנו מרשת הקשרים הענפה של תאגיד המדיה, מסדנאות שונות והדרכה מטובי המנטורים באירופה. בתום התקופה יוכלו היזמים להציג את החברות שלהם בפני אנג'לים וקרנות סיכון נבחרים מגרמניה ומארה"ב ויזמים מצטיינים יוכלו להמשיך לתוכנית האצה נוספת בעמק הסיליקון.

רובין האק, ממארגני הכנס, אמר כי "החברה שלנו נוסדה כדי לספק מערכות תמיכה עבור יזמים אירופים בשלבי פיתוח של רעיונות דיגיטליים עסקיים. מטרתנו היא לתמוך ביוזמות עסקיות משלב הרעיון ועד שלב ההטמעה".

אקסל שפרינגר נחשב לאחד מתאגידי המדיה הגדולים באירופה ומחזיק בין השאר בעיתונים "בילד" ו"די ולט". התאגיד, שהגיע ב-2013 להכנסות של 2.8 מיליארד אירו, מעסיק ברחבי העולם כ-13 אלף עובדים. בשנים האחרונות משקיע הארגון משאבים עצומים בחברות אינטרנט רבות כחלק מאסטרטגיית ארוכת טווח להפיכתו ממוציא לאור קלאסי לתאגיד המדיה הדיגיטלית המוביל באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully