וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבור נמכרת לקבוצת קוסטו מסינגפור תמורת חצי מיליארד שקל

שירות גלובס

26.5.2014 / 20:46

מדובר בעסקת AS IS במסגרתה הפקידו הרוכשים מקדמה של כ-70 מיליון שקל בידי גרנית הכרמל. לאחר שתתקבל התמורה, צפויה קבוצת עזריאלי לרשום רווח אחרי מס של כ-50 מיליון שקל

חברת גרנית הכרמל מקבוצת עזריאלי הודיע הערב (ב') כי היא מוכרת את טמבור לקבוצת Kusto מסינגפור תמורת כ-500 מיליון שקל. מדובר בעסקת AS IS במסגרתה הפקידו הרוכשים מקדמה של כ-70 מיליון שקל בידי גרנית הכרמל.

לפי תנאי העסקה, במועד השלמת העסקה ולאחר שתתקבל מלוא התמורה, הרווח של קבוצת עזריאלי (11,270 0.62%-)
צפוי להסתכם בכ-50 מיליון שקל בניכוי המס, בעוד גרנית הכרמל צפויה לרשום רווח אחרי מס של כ-60 מיליון שקל.

את העסקה הובילו מטעמה של קבוצת עזריאלי, יו"ר גרנית וממלא מקום יו"ר קבוצת עזריאלי, מנחם עינן, מנכ"ל גרנית הכרמל, יוסי זינגר ומנכ"ל קבוצת עזריאלי, יובל ברונשטיין ועו"ד דיויד שפירא ואלירן פורמן ממשרד יגאל ארנון ושות'. העסקה לוותה על ידי בנק ההשקעות ברקליס.

מנחם עינן מסר הערב, "עסקת מכירת טמבור היא מימוש של אסטרטגית הקבוצה להתמקד בפעילות הליבה בתחום הנדל"ן המניב ולמכור עסקים אשר אינם קשורים לתחומים אלה", עוד הוסיף עינן כי, "הקבוצה הרוכשת היא קבוצת אחזקות תעשייתית בינלאומית חזקה, אשר עסקיה של טמבור הם סינרגטיים לעסקיה. הקבוצה הרוכשת מתכננת להשקיע ולהרחיב את פעילותה של טמבור בישראל ובעולם. אני משוכנע שהעסקה הזו מצוינת עבור טמבור ועובדיה ותחת הנהגת קבוצת Kusto טמבור תעלה ותצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully