וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר ננעל במגמה מעורבת

הלל קורן

31.5.2014 / 0:54

מדד ה-S&P 500 עלה לשיא נוסף. מאקרו: הוצאות הצרכנים ירדו לראשונה מזה שנה; מדד מנהלי הרכש של שיקגו - מעל הצפי; סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן - מתחת לצפי

סוחרים בבורסה בניו יורק. AP
בורסת נאסדק וול סטריט/AP

לוח המאקרו היה עמוס היום. ב-15:30 פורסם נתון הוצאות הצרכנים לחודש אפריל, שהראה כי בפעם הראשונה מזה שנה, הצרכנים בארה"ב הורידו את רמת הצריכה שלהם. בחודש אפריל נרשמה ירידה של 0.1% בהוצאות הצרכנים, שעה שהאמריקנים קיצצו הוצאות על כלי רכב ושירותים שונים. על פי הערכות האנליסטים, לא היה צפוי שינוי ברמת הצריכה בחודש אפריל. על פי נתון מעודכן, בחודש מארס קפצו הוצאות הצרכנים בשיעור של 1%, מה שהיה הגידול החד ביותר מאז 2009. ההכנסות, מנגד, עלו באפריל בשיעור של 0.3%, אולם גם נתון זה חלש - מדובר בעלייה הקטנה ביותר של הנתון ב-2014.

עוד פורסם מדד השיקאגו PMI, שעלה במאי ל-65.5 נקודות לעומת 63 נקודות באפריל - מעל צפי האנליסטים לקריאה של 62.1 נקודות. בנוסף פורסם מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן, שנפל בחודש מאי לקריאה של 81.9 נקודות לעומת 84.1 נקודות באפריל. אנליסטים צפו קריאה של 82.5 נקודות.

אתמול פורסמו בארה"ב אומדני התמ"ג המעודכנים לרבעון הראשון של השנה. הנתונים הדהימו את האנליסטים והצביעו על התכווצות חדה בשיעור של 1% בתמ"ג ברבעון הראשון של השנה, הרבה מתחת לאומדן התמ"ג הראשון שהצביע על צמיחה בקצב של 0.1%. האנליסטים בשוק ציפו לצמיחה שלילית של עד כ-0.6%.

מאוחר יותר היום צפויים לשאת דברים נשיא שלוחת הפד בסן פרנסיסקו ג'ון ויליאמס ונשיא שלוחת הפד בפילדלפיה צ'רלס פלוסר. אתמול העריך ראש שלוחת הפד בריצ'מונד ג'פרי לאקר כי העלאת הריבית הראשונה בארה"ב תתרחש במהלך הרבעון השני של שנת 2015.

מניות במוקד

חברת האופנה Guess דיווחה כי עברה להפסד רבעוני של 2.1 מיליון דולר או 3 סנט למניה, לעומת רווח של 9.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

סקיילקס (0.62) נמצאת בדרך להסדר חוב נוסף, כך מעריך דירקטוריון החברה במסגרת דוחות הרבעון הראשון של השנה, שפורסמו הלילה. בנוסף, לדוחות החברה צורפה הערת "עסק חי". בשורה התחתונה דיווחה החברה על העמקת ההפסד הנקי ל-11 מיליון שקל. גולדמן זאקס העלה היום את מחיר היעד למניית אפל (633.0-0.37%) ל-720 דולר מ-635 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully