וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרופולין משדרגת מערך הביטחון באוטובוסים שלה

החברה התקינה מצלמות בכ-200 אוטובוסים, התקינה לחצני מצוקה בתא המטען ובאחורי האוטובוס ואף התקינה מערכות המאפשרות שליטה מרחוק על האוטובוס במקרי חירום

חברת התחבורה הציבורית מטרופולין משדרגת את מערכות הביטחון באוטובוסים שלה באשכול הנגב ומציידת בימים אלו כ-200 אוטובוסים במצלמות המאפשרות תיעוד הנסיעה של האוטובוס ואת המתרחש בתוכו. בנוסף הותקנו לחצני מצוקה חדשים בתא המטען ובחלקו האחורי של האוטובוס ובוצעו שדרוגים במערכות לאיתור ומעקב לוויני (GPS) המותקנות באוטובוסים. מדובר על שדרוג מהותי של המערכות המותקנות באוטובוסים של "מטרופולין" זה מכבר. המערכות המותקנות והמוקד המבצעי הן מבית רב בריח איתור לוויני ("סקיילוק"). בפרויקט הושקעו כמיליון שקלים.

לחצן המצוקה שהותקן בתא המטען של האוטובוס, הינו לחצן מצוקה מואר, המיועד לסמן לנהג במקרה ונוסע נלכד בתוך תא המטען בזמן ניסיונו להניח או להוציא את מטענו. כמו כן, בזמן לחיצה על לחצני המצוקה, נפתח ערוץ ישיר למוקד החירום הפעיל 24/7 ואמור לסייע בתפעול אירוע חירום והקפצה של כוחות מקצועיים לשטח בעת הצורך. כמו כן, למוקד המבצעי ישנה היכולת להשתלט מרחוק על האוטובוס ולמנוע מצבים של ניסיונות גניבה או השתלטות על האוטובוס.

סמנכ"ל התפעול של סקיילוק, משה בדלי, אמר כי "מערכות הטכנולוגיה היום מאפשרות תיעוד, מעקב ומענה מיידי מרחוק אחר כל אוטובוס בכל רחבי הארץ. השליטה האבסולוטית מרחוק יחד עם המעקב התמידי מסייעות בשיפור השירות ובתחושת הביטחון המוענקת לנוסעי התחבורה הציבורית".

לדברי מנכ"ל מטרופולין, אילן קרני, "שיפור חווית הנסיעה הוא לא רק הכנסת חידושים טכנולוגיים כמו אינטרנט אלחוטי ושקעי USB אלא גם שיפור תחושת הביטחון בקרב הנוסעים. שדרוג מערכות הביטחון מאפשרות לנו להעניק שירות יעיל וטוב יותר לנוסעינו וכן מסייע בקבלת מידע בזמן אמת ותפעול אירוע חירום בעת הצורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully